چانگان Yida

معرفی چانگان Yida ، سدان جذاب چینی با احتمال ورود به ایران

چانگان Yida در قالب طرح پیش فروش به بازار چین عرضه شد. در ادامه با مشخصات سدان چانگان ییدا که شانس زیادی برای عرضه به بازار ایران دارد، آشنا خواهیم شد.

شرکت چینی چانگان به‌تازگی اعلام کرد سدان Yida را به‌زودی در قالب طرح پیش فروش به بازار چین عرضه می‌کند. با توجه به این‌که سایپا عرضه محصولات چانگان را در قالب واردات در دستور کار خود قرار داده، احتمال عرضه این سدان جذاب به بازار ایران نیز بسیار بالا است. در همین راستا قصد داریم شما را با مشخصات این این خودرو چینی آشنا کنیم.

معرفی چانگان Yida

بخش طراحی

چانگان Yida

چانگان YIDA یا ییدا که بر پایه پلتفرم ARK این خودروساز چینی توسعه پیدا کرده در نمای جلو از یک جلوپنجره بدون حاشیه بهره می‌برد که البته به خودروهای برقی شباهت زیادی دارد. همچنین این خودرو از لحاظ ابعاد بین چانگان ئیدو و چانگان ریتون قرار می‌گیرد.

چانگان Yida

طول این سدان جذاب چینی به 4770 میلی‌متر، عرض آن 1840 میلی‌متر، ارتفاع آن 1440 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2765 میلی‌متر می‌رسد که با چنین ابعادی می‌تواند برای سرنشینان خود از جمله سرنشینان عقب فضای مناسبی را فراهم سازد.

چانگان Yida

طراحان برای کابین این خودرو نیز طراحی مدرنی را در نظر گرفتند و در آن دو نمایشگر 10.25 اینچی و 13.2 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه‌آمپر دیجیتالی به‌چشم می‌خورد.

مشخصات فنی

سدان چینی

چانگان ییدا به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 168 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قردت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه‌ی تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به‌شکل ترکیبی در جاده و شهر به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6  لیتری را به‌همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*