کسب درآمد از طریق چت GPT

آموزش کسب درآمد از طریق چت GPT ؛ از فریلنسری تا تولید محتوا در یوتیوب

چت GPT که بلافاصله پس از راه‌اندازی یک میلیون کاربر را به خود جذب کرد، حالا به ابزاری برای کسب درآمد تبدیل شده است.

ربات ChatGPT اخیراً وایرال شده است و امکان استفاده رایگان از این ابزار نرم افزاری محبوبیت آن را چند برابر کرده است.

بسیاری از اینفلوئنسرهای محبوب ادعا می‌کنند کسب درآمد از طریق چت GPT برای هر کسی امکان‌پذیر و در دسترس است. درصد قابل توجهی از مدیران کسب و کار نیز هوش مصنوعی را یک فناوری اصلی در کسب و کار خود می‌دانند.

توانایی‌های منحصربه‌فرد چت GPT باعث می‌شود این بزار در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کسب و کار مفید واقع شود، به‌ویژه هنگام خودکارسازی تعامل با مشتریان.

کسب درآمد از طریق چت GPT

تعداد زیادی از اینفلوئنسرها از تبلیغ چت بات به عنوان ابزاری ایده آل برای دستیابی به موفقیت مالی دریغ نمی‌کنند. آنها اصرار دارند که چت ربات OpenAI می‌تواند به‌سرعت و به‌راحتی میلیون‌ها دلار درآمد ایجاد کند. بنابراین بازار آموزش نحوه استفاده‌ از هوش مصنوعی برای تولید محتوا در یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک بسیار داغ است.

پیشنهادات برای شروع کسب و کار و میلیونر شدن از طریق چت GPT از زمان معرفی این ابزار در پاییز سال گذشته در رسانه‌های اجتماعی رایج شده است. از آن زمان تاکنون، تعداد بسیاری ویدیو در یوتیوب آپلود شده است که روش‌های خلاقانه‌ای را برای سود بردن از ربات چت توضیح می‌دهند.

کسب درآمد از طریق چت GPT

در همین حین، حساب‌های غیرقابل اعتماد بسیاری از تاکتیک‌های کلاهبرداری استفاده کرده و از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

با این وجود اگر به‌ورود به‌بازار کسب و کارهای اینترنتی و فریلنسری علاقه‌مند هستید و می‌خواهید شانستان را در بازار کار فریلنسری هوش مصنوعی بیازمایید، در ادامه با آموزش کسب درآمد از طریق چت GPT با ما همراه باشید.

کسب درآمد از طریق چت GPT

پیش‌از اینکه به آموزش ثروتمند شدن از طریق چت GPT بپردازیم، بهتر است ابتدا توضیحی در مورد ماهیت این ابزار خارق‌العاده ارائه دهیم.

هوش مصنوعی ChatGPT چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

چت GPT یک فناوری جدید و هیجان‌انگیز است که توسط OpenAI توسعه یافته و بسیاری از شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان در سراسر جهان از آن پشتیبانی می‌کنند.

چت GPT یک مدل زبان بزرگ مبتنی بر GPT-3 محسوب می‌شود که از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می‌کند. این ابزار برای استفاده در برنامه‌های مختلف مانند ربات‌های چت، دستیاران مجازی و ربات‌های خدمات مشتری طراحی شده است. این مدل زبان پیشرفته به‌دلیل توانایی خود در تولید متن مکالمه‌محور و انسان‌گونه، با استقبال فراوانی مواجه شده است.

بااینکه ChatGPT هنوز در مرحله بتا قرار دارد، اما با چت کردن با آن در وب سایت می‌توانید آن را امتحان کنید. برای استفاده از این ربات کافیست یک سوال یا عبارت را تایپ و ارسال کنید.

چت بات با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، پس از دریافت پیام شما پاسخی طبیعی و انسان‌وارانه ارسال می‌کند؛ درست مثل اینکه با شخص دیگری درحال مکالمه هستید. این ربات منحصر‌به‌فرد می‌تواند از مکالماتی که با مردم دارد چیزهای بیشتری یاد بگیرد. درنتیجه هرچه بیشتر با آن چت شود، در تقلید مکالمات انسانی بهتر خواهد شد.

استفاده از ChatGPT برای فریلنسری

کسب درآمد از طریق چت GPT

اگر دوست دارید در کنار کار مهارت‌هایتان را بالا ببرید، احتمالاً کار فریلنسری در حوزه هوش مصنوعی می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد.

فریلنسری به‌اندازه کافی انعطاف‌پذیر است. این ویژگی به‌شما امکان می‌دهد از یک طرف کیفیت کارتان را بالا ببرید و از طرف دیگر فضای واقعی کاری در هوش مصنوعی را تجربه کنید.

برای کسب درآمد از طریق چت GPT به‌عنوان یک فریلنسر، پیشنهاد می‌شود ابتدا در یک وب‌سایت فریلنسری مانند Fiverr یا Upwork ثبت نام کنید. نویسندگان در این وب‌سایت‌ها می‌توانند از ChatGPT برای تنظیم سریع سفارش استفاده کنند.

«هنری ویلیامز» که یک نویسنده فریلنسر است، با استفاده از چت GPT برای نگارش مقاله‌ای که در ازای آن 615 دلار دریافته کرده بود، به این نتیجه رسید که مقاله تهیه شده توسط این ابزار تقریبا بی‌نقص است و به‌ویرایشی جزئی نیاز دارد.

کسب درآمد از طریق چت GPT

اگرچه مقاله تهیه شده ساختار و لحنی غیرطبیعی داشت، اما دستور زبان، نکات کلیدی و نحو به‌خوبی در آن رعایت شده‌ بودند. اگر مشتری محصول را نقد کند، نویسنده با استفاده دوباره از چت بات می‌تواند کیفیت را بهبود ببخشد.

چت GPT تا زمانی که متن تولید شده نیازهای مشتری را برآورده کند به‌کار خود ادامه می‌دهد. مشتری هرگز متوجه نخواهد شد که مقاله‌ای که برای آن پول پرداخت کرده، توسط یک هوش مصنوعی تولید شده است.

بااینکه نیاز بازار کار به‌نویسندگان و ویراستاران در آینده ادامه خواهد داشت، اما با وجود این ابزار خارق‌العاده تعداد شاغلین این حوزه بسیار محدود می‌شود. احتمالا نیاز به ویراستار تنها برای ویرایش جزئی و تایید نهایی منحصر خواهد شد.

کسب درآمد از طریق چت GPT در یوتیوب

کسب درآمد از طریق چت GPT

با استفاده از ChatGPT، اینفلوئنسرها راز موفقیت در یوتیوب را کشف کرده‌اند. آنها برای هر ویدیوی موفقی که با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌کنند، یک خط داستانی کامل در نظر می‌گیرند.

به عنوان مثال، ChatGPT می‌تواند فهرستی از 10 مقصد برتر سفر در سراسر جهان را ارائه دهد. برای تولید محتوا نیز کافیست عنوان مورد نظر را به ChatGPT بدهیم تا هوش مصنوعی شروع به طراحی محتوا کند.

برای تولید ویدئو تنها کاری که باید انجام دهید این است که از عکس‌های بدون حق امتیاز برای نشان دادن اسکریپت ایجاد شده استفاده کنید. سپس از تبلیغاتی که در ویدیوی شما نمایش داده می‌شود، درآمد کسب خواهید کرد.

یک ویدیو ممکن است به‌طور کامل در کمتر از بیست دقیقه تولید شود. برخی از حساب‌های قدرتمند کاربران آنلاین را تشویق می‌کنند تا دوره‌های ایجاد شده توسط ChatGPT را در پلتفرم Udemy بازاریابی کنند. کاربران این سایت می‌توانند آموزش‌هایی را که سایر کاربران به صورت آنلاین درج کرده‌اند، خریداری کنند.

بهبود خدمات به‌مشتریان

کسب درآمد از طریق چت GPT

قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی چت GPT به آن اجازه می‌دهد همانند یک انسان درخواست‌های مشتری را درک کرده و به آن پاسخ دهد. این موضوع هم در زمان مدیران سایت و سایر کسب و کارها صرفه‌جویی می‌کند و هم بهبود تجربه و وفاداری مشتری را به‌ارمغان می‌آورد.

علاوه‌براین، می‌توان از چت GPT برای جمع‌آوری و پردازش اطلاعات مشتریان استفاده کرد تا مدیران کسب و کارها بتوانند آگاهی بیشتری در مورد نیازها و سلایق مشتری کسب کنند. اطلاعات جمع‌آوری شده از مشتریان همچنین برای بهبود خدمات و تجربه کلی مشتریان یک شرکت مورد استفاده خوهد بود.

چت GPT همچنین می‌تواند حجم زیادی از درخواست‌های مشتری را به‌طور همزمان انجام دهد. این کار به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا عملیات خدمات مشتری خود را بدون نیاز به استخدام‌ کارکنان اضافی انجام دهند.

تبلیغ در مورد چت GPT خود نوعی کسب درآمد است!

کسب درآمد از طریق چت GPT

علیرغم اینکه یک پاراگراف ایجاد شده توسط ChatGPT چقدر می‌تواند عالی به‌نظر برسد، اغلب فاقد دقت و ارتباط مفهومی است. حتی گاهی اوقات، ربات چت پاسخ‌های کاملاً نادرست تولید می‌کند.

اینفلوئنسرها از فریب مردم و تشویق آنها به استفاده از این ابزار هوشمند سود نمی‌برند؛ بلکه آن‌ها با ارائه توصیه‌هایی به فالوورهای خود که ممکن است همراه با اغراق و تفریط باشد، کسب درآمد می‌کنند.

به عنوان مثال، ویدیوهای یوتیوب که بهترین تکنیک‌های کسب درآمد از طریق چت GPT را نشان می‌دهند، هزاران بازدید دریافت می‌کنند. اینفلوئنسرها حتی اگر برنامه‌هایشان شکست بخورد، پول تبلیغات را دریافت خواهند کرد.

به طور مشابه، برخی افراد مردم را به خرید برنامه‌ها و اشتراک‌های ChatGPT برای دریافت آپشن‌های بیشتر تشویق می‌کنند. اما این اشتراک‌ها اصلا وجود ندارند و این کار آنها یک کلاهبرداری کامل است. این افراد با فروش برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی فیک به کاربران اینترنتی که می‌خواهند سریع درآمد کسب کنند، ثروت زیادی به‌دست می‌آورند.

کسب درآمد از طریق چت GPT

از زمان ظهور اینترنت و تجارت آنلاین، اینفلوئنسرها کاربران اینترنت را به‌این باور رسانده‌اند که کسب درآمد آنلاین بسیار ساده است و اصلاً نیازی به تلاش ندارد. ما از ChatGPT پرسیدیم که نظر او در این باره چیست و چگونه می‌توانیم با استفاده از آن ثروتمند شویم؟

این فناوری هوشمند پاسخ داد: «ChatGPT یک مدل زبان هوش مصنوعی است و توانایی تولید ثروت را ندارد. این ابزار می‌تواند اطلاعاتی را ارائه کرده و در انجام وظایف مختلف کمک کند، اما درآمدزایی نیازمند کار سخت، برنامه‌ریزی مالی هوشمند و کمی شانس است.»

پولدار شدن و کسب درآمد میلیاردی یک هدف مشترک برای بسیاری از مردم است، اما رسیدن به یک درآمد ثابت و ثروتمند شدن کار ساده‌ای نیست و تلاش و سختی بسیار می‌طلبد. چت GPT گفت اگرچه نمی‌تواند کاربران را به ثروتمندی برساند، اما قادر خواهد بود نکات و استراتژی‌های مفیدی را ارائه داده و کاربران را در مسیر موفقیت مالی قرار دهد.

روش‌های توصیه شده توسط چت GPT برای درآمدزایی

کسب درآمد از طریق چت GPT

1. کسب اطلاعات و آموزش دیدن در مورد امور مالی

یکی از مهمترین مراحل برای کسب ثروت، آموزش خود در مورد امور مالی شخصی است. ChatGPT می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد بودجه بندی، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و سایر مفاهیم کلیدی مالی را در اختیار شما قرار دهد. با درک بهتر از این موضوعات، برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد پس‌انداز خود و کسب ثروت در طول زمان آگاه‌تر خواهید شد.

2. بودجه‌سازی

بودجه ابزاری قدرتمند برای کنترل مخارج شما و کمک به صرفه‌جویی در استفاده از پول است. فناوری چت جی‌پی‌تی می‌تواند راهنمایی‌هایی در مورد نحوه ایجاد بودجه مناسب برای وضعیت مالی شما و همچنین نکاتی در مورد نحوه پایبندی به آن را به‌شما ارائه دهد.

3. روش‌های کارساز برای افزایش درآمد کنونی

افزایش درآمد یکی دیگر از استراتژی‌های کلیدی برای ایجاد ثروت است. ChatGPT می‌تواند به شما پیشنهادهایی در مورد نحوه کسب درآمد بیشتر ارائه دهد. درخواست افزایش حقوق، راه‌اندازی یک کسب و کار ثانویه و یافتن فرصت‌های شغلی آزاد، از جمله مواردی هستند که هوش مصنوعی به‌شما پیشنهاد می‌دهد.

4. آغاز سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری یک اصل مهم برای کسب ثروت در طولانی مدت است. چت GPT می‌تواند به شما در درک اصول اولیه سرمایه‌گذاری کمک کند. این کمک شامل توضیح در مورد انواع مختلف سرمایه گذاری، ریسک‌های حاصل از آن و نحوه ایجاد یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع است.

5. کمک گرفتن از مشاور حرفه‌ای

فناوری چت GPT یک منبع ارزشمند محسوب می‌شود، با این وجود، این ابزار کمک گرفتن از یک مشاور حرفه‌ای در مورد امور مالی را به‌کاربران پیشنهاد می‌دهد؛ زیرا یک فرد کارکشته بهتر از هرکسی می‌تواند به‌شما کمک کند تا یک برنامه مالی متناسب با اهداف و نیازهای خاص خود ایجاد کنید.

در نتیجه، کسب درآمد از طریق چت GPT یک رویداد یکباره نیست، بلکه یک سفر مستمر است که مستلزم نظم، فداکاری و تمایل به یادگیری و رشد دارد. با استفاده‌از چت GPT به‌عنوان ابزاری برای آموزش و تصمیم گیری آگاهانه، می توانید خود را در مسیر موفقیت مالی و ثروت بلندمدت قرار دهید.