سونی اکسپریا 1 مارک 5

تصاویر گوشی سونی اکسپریا 1 V با طراحی تکراری منتشر شد

در این رندرهای باکیفیت، نگاهی زودتر از موعد به طراحی گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 5 – Sony Xperia 1 V بیندازید.

گوشی پرچمدار جدید سونی در راه است و این امیدواری وجود دارد که تا کمتر از یک ماه دیگر در کنگره جهانی موبایل، معرفی شود. از همین حالا اما، تصاویری منتشر شده‌اند که طراحی سونی اکسپریا 1 V را با جزئیات بالا نشان می‌دهند. اگر بخواهیم در یک کلام بگوییم، ظاهرا سونی قصد ندارد زبان طراحی پرچمدار خود را آنچنان تغییر دهد.

البته برآمدگی دوربین در قیاس با سونی اکسپریا 1 مارک 4، کمی عوض شده و دیگر اثری از سنسورهای ToF و RGB IR نیست. در نتیجه ، حالا سه دوربین بزرگ داریم که پایینی، پریسکوپی است. فلاش LED هم برخلاف مدل قبلی، در میان دو دوربین فوقانی قرار دارد.

گفته می‌شود اکسپریا 1 V ابعاد 161 در 69.3 در 8.5 میلی‌متری خواهد داشت. این ابعاد در اکسپریا 1 VI کمی متفاوت و 165 در 71 در 8.2 میلی‌متری بود. با وجود این تغییر، منبع ما به حفظ صفحه نمایش 6.5 اینچی اشاره کرده است؛ احتمالا با نسبت تصویر 21 به 9 که اگر چنین باشد، باید انتظار کاهش حاشیه اطراف نمایشگر را داشته باشیم.

اما به مشخصات اپتیک هم بپردازیم که ظاهرا شامل دوربین‌های اصلی 12 مگاپیکسلی، فوق عریض 48 مگاپیکسلی و پریسکوپی 12 مگاپیکسلی در پشت؛ و سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو می‌شود. در مدل قبلی، دوربین فوق عریض هم 12 مگاپیکسلی بود

اما قلب تپنده Xperia 1 V را باید اسنپدراگون 8 نسل 2 بدانیم. این پرچمدار، می‌تواند باریک‌ترین گوشی مجهز به تراشه ذکر شده، باشد. البته بهتر است سونی، برای خنک نگه داشتن گوشی هم راهکار مناسبی یافته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*