تریلر Lies of P

تریلر جدید بازی Lies of P گیم پلی این بازی را به تصویر می‌کشد

جدیدترین تریلر بازی Lies of P بخش‌های مهمی از گیم پلی و مبارزات این عنوان اکشن نقش‌آفرینی را به تصویر می‌کشد. تریلر این بازی را در ادامه مشاهده فرمایید.

استودیو Round8 و کمپانی Neowiz به‌تازگی تریلری جدید از بازی اکشن نقش آفرینی Lies of P را منتشر کرده‌اند. این تریلر بخش‌هایی اصلی و کلیدی از گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

تریلر جدید Lies of P و جزئیات جدید گیم پلی این بازی

تریلر جدید نمایش داده شده از Lies of P اطلاعاتی در خصوص جابجایی و گشت و گذار در محیط بازی را در اختیارمان قرار می‌دهد. اما مهم‌تر از آن، نمایش بخش‌هایی از گیم پلی اکشن سولزلایک این بازی RPG است که در این تریلر شاهد آن هستیم. در این تریلر انواع مختلف اسلحه‌ها و گزینه‌های دفاعی و هجومی در برابر دسته‌های متعدد دشمنان و نیز باس‌ها به‌طور جزیی به تصویر کشیده می‌شوند.

مشاهده تریلر در یوتیوب

داستان بازی Lies of P به‌شدت از داستان معروف پینوکیو الهام گرفته است! با این حال، تم کلی بازی بسیار تیره‌تر و سنگین‌تر از چیزی است که در انیمیشن دیزنی پینوکیو شاهدش بودیم!

گیم پلی بازی در شهر کرات رخ می‌دهد. شهری که پر از موجودات رباتیک مهاجم است و شخصیت اصلی بازی باید برای رسیدن به هدفش آن‌ها را از میان بردارد.‌

در بخش گیم پلی، Lies of P بیشترین الهام را از بازی‌های فرام سافتور گرفته؛ به‌طوری که سبک مبارزات و پیشروی بازی بسیار شبیه به سری بازی‌های Souls این کمپانی است. همچنین طراحی گاتیک محیط‌های مختلف بازی هم به‌شدت تداعی‌کننده محیط بازی Bloodborne، دیگر ساخته فرام سافتور است.

تریلر Lies of P

بازی Lies of P در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*