آموزش تصویری فرستادن عکس با کیفیت در واتساپ

فرستادن عکس با کیفیت در واتساپ دیگر یک رویا نیست + آموزش تصویری

با قابلیت جدید واتساپ، فرستادن عکس با کیفیت در این پیامرسان ممکن می‌شود و در ادامه می‌توانید آموزش تصویری این قابلیت WhatsApp را مشاهده کنید.

اگر کاربر واتساپ بوده باشید، به احتمال بسیار زیاد این مشکل باعث آزارتان شده است که با ارسال عکس‌ها رزولوشن آن‌ها به میزان فاحشی کاهش پیدا می‌کند. این مشکل در همه نسخه‌های این پیامرسان پرطرفدار هم مشهود است؛ از نسخه متعلق به گوشی‌های هوشمند گرفته تا نسخه دسکتاپ و حتی برنامه تحت وب. اخیراً حداکثر حجم مجاز برای فایل در این مسنجر از 100 مگابایت به 2 گیگابایت افزایش داده شد. حالا به‌دنبال آن، امکان فرستادن عکس با کیفیت در واتساپ فراهم می‌شود که در ادامه شاهد آموزش تصویری آن خواهید بود.

آموزش تصویری فرستادن عکس با بالاترین کیفیت در پیامرسان واتساپ

تیم WhatsApp به‌تازگی قابلیت ارسال عکس بدون افت کیفیت را در قالب بتا به نسخه موبایل این برنامه آورد و اکنون آن را در نسخه تحت وب به آزمایش می‌گذارد. در منویی که بعد از انتخاب یک عکس برای ارسال ظاهر می‌شود، گزینه جدیدی قرار گرفته است که اجازه انتخاب بین کیفیت «استاندارد» یا «HD» را به کاربر می‌دهد. کافی است کاربر در این قسمت گزینه HD را انتخاب کند تا بتواند تصویر مد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن بفرستد.

آموزش تصویری فرستادن عکس با کیفیت در واتساپ

پیش از این به‌دلیل فشرده‌سازی تصاویر جهت ارسال، افت شدیدی در کیفیت آن‌ها صورت می‌گرفت. واتساپ با آپدیت جدید خود دست کاربران را برای فرستادن عکس با کیفیت معمولی یا بالاترین کیفیت ممکن باز می‌گذارد. البته واضح است که این قابلیت در مقطع کنونی در مرحله توسعه و آزمایش به‌سر می‌برد و باید کمی منتظر ماند تا به‌صورت نهایی در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

به‌جز قابلیت فرستادن عکس با بالاترین کیفیت، طی چند وقت اخیر قابلیت‌های مفید دیگری هم به پیامرسان واتساپ راه پیدا کرده‌اند. به‌عنوان مثال، امکان ذخیره پیام‌ها و اتصال چند گوشی اندرویدی به یک اکانت واتساپ مهیا شده است. همچنین از اضافه شدن قابلیت پین کردن پیام‌ها در صفحه چت، یکی از بهترین قابلیت‌های تلگرام به واتساپ اطلاع پیدا کرده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*