تبلیغ باتری آیفون 14

تبلیغ جدید آیفون 14 ، قدرت باتری پرچمدار اپل را به رخ می‌کشد + ویدیو

با آیفون 14 -iPhone 14 دندان گمشده خود را در یک شب سرد برفی پیدا کنید؛ این تبلیغ جدید اپل، برای به رخ کشیدن قدرت باتری گوشی است.

اپل با هدف برجسته کردن عمر باتری آیفون 14 ، تبلیغ جدیدی را با موضوع جستجو برای یافتن دندان شکسته منتشر کرد. در این تیزر تبلیغاتی، ستارگان سابق NHL (لیگ هاکی آمریکای شمالی)؛ پی.کی سابن و جو ثرونتون حضور دارند.

در ابتدای ویدیو، این دو نفر را می‌بینیم که با چراغ قوه آیفون 14 خود، به دنبال چیزی در برف می‌گردند. بعد از برداشتن یک چوب هاکی، آن‌ها یک دندان شکسته را پیدا می‌کنند. سابن، آن را درون دهانش، جای دندان گمشده می‌گذارد؛ ولی معلوم می‌شود که آن دندان، مال او نیست و عملیات جستجو با اکراه ادامه پیدا می‌کند. در انتهای ویدیو، این  جملات روی صفحه درج می‌شود:

شب‌های طولانی، دوام باتری طولانی‌تر؛ اگر آیفون 14 دارید، خیالتان راحت!

اپل در کپشن این ویدیو هم نوشت: «بیشترین عمر باتری در بین گوشی‌های ما را آیفون 14 پلاس دارد؛ وقتی که به جستجو و شکار می‌روید و بیش از همیشه به آن نیاز دارید».

آوردن نام آیفون 14 پلاس در قسمت توضیحات را باید تلاش بی‌پرده اپل برای جلب کردن توجه مشتریان به این گوشی تعبیر کنیم؛ مدلی که فعلا به اندازه سایر اعضای خانواده، طرفدار نداشته است.

اپل مدعی شارژدهی 26 ساعته آیفون 14 پلاس برای پخش ویدیو است؛ هر چند که در استفاده روزمره، این زمان احتمالا کمتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*