آنر مجیک ۵ لایت

گوشی اقتصادی آنر مجیک ۵ لایت با طراحی جذاب تمام صفحه رونمایی شد

گوشی اقتصادی آنر مجیک ۵ لایت – Honor Magic5 Lite با امکانات جذابی مثل دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر اولد و قیمت مناسب معرفی شد.

کمپانی آنر منتظر است تا کمتر از ۱۰ روز دیگر از گوشی‌های سری Magic5 خودش در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2023) رونمایی کند. اما ظاهراً هنوز این رویداد برگزار نشده، تصمیم گرفته ارزان قیمت‌ترین عضو این خانواده، گوشی اقتصادی آنر مجیک ۵ لایت را در قاره سبز و کشور فرانسه معرفی کند. این گوشی در واقع همان نسخه تغییر نام داده آنر X9a است.

مشخصات فنی آنر مجیک ۵ لایت

کمپانی آنر به تولید و طراحی گوشی‌هایی خوش ساخت و جذاب مشهور است. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی منحنی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است. نمایشگر این گوشی قادر به ارائه خروجی ۱۰ بیتی است، فرکانس دایمینگ 1920Hz PWM دارد و از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. یک حفره کوچک نیز در قسمت بالایی آن تعبیه شده که از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

آنر مجیک ۵ لایت

پشت قاب زیبای این گوشی یک ماژول دوربین گرد قرار گرفته که مشکی‌رنگ است. در این ماژول شاهد حضور سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم.

در قلب تپنده این گوشی، چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام حضور دارد که با ۶ گیگابایت رم، برای اجرای روان اکثر برنامه‌ها و بازی‌ها، کافی است. ضمن اینکه یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را هم در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی از یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و خود آن هم با توان ۴۰ واتی، به‌سرعت شارژ می‌شود.

قیمت Honor Magic5 Lite

گوشی جدید آنر قرار است در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، سبز (Emerald Green) و نقره‌ای (Titanium Silver) وارد بازار فرانسه شود. قیمت پایه اعلام شده برای این گوشی با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، ۳۷۹ یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*