رابرت کیوساکی بیت کوین

سرمایه‌گذار و نویسنده مطرح جهان: قیمت بیت کوین قطعا به 500 هزار دلار می‌رسد

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، در توییت اخیر خود اطمینان می‌دهد که نرخ بیت کوین تا سال 2025 به 500 هزار دلار خواهد رسید.

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 بیش‌از گذشته اختلاف‌نظر بر سر آینده بیت کوین را میان تحلیلگران، مدیران و سرمایه‌گذاران برانگیخته است.

اگر هنوز شک دارید که ارزهای دیجیتال بخرید یا نه و به‌پیش‌بینی‌های رابرت کیوساکی اطمینان دارید، باید برای خرید ارز دیجیتالی مانند بیت کوین عجله کنید.

کیوساکی در توئیتی اظهار داشت که بازار ارزهای دیجیتال در آینده‌ای نزدیک سقوطی را در پیش دارد؛ اما پس‌از این سقوط، بیت کوین دوباره روند صعودی را در پیش خواهد گرفت و تا سال 2025 قیمت 500 هزار دلاری را نیز رد خواهد کرد.

رابرت کیوساکی بیت کوین

کیوساکی معتقد است در نتیجه این اتفاق، اعتماد به دلار آمریکا از بین خواهد رفت. او در توییت خود گفت رکود غول پیکر در راه است که باعث می‌شود فدرال رزرو مجبور به‌چاپ میلیاردها پول جعلی شود.

وی همچنین انتظار دارد قیمت طلا به ۵۰۰۰ دلار و نقره به ۵۰۰ دلار برسد. او طلا و نقره را پول خدا، بیت کوین را پول مردم و دلار را پول جعلی معرفی کرد. وی با صراحت بیان کرد:

همه چیز سقوط خواهد کرد از جمله طلا، نقره و بیت‌کوین. اما وحشت نکنید؛ این خبر خوبی است که مرا وادار می‌کند بیشتر طلا، نقره و بیت کوین را که پول واقعی هستند، با دلار جعلی خریداری کنم.

در نوامبر 2022، زمانی که نرخ بیت کوین بسیار پایین بود، رابرت کیوساکی اطمینان داد که بیت‌ کوین در آینده به‌یکی از ارزهای اصلی تبدیل خواهد شد. او در دسامبر گذشته گفت که صاحبان طلا، نقره و بیت کوین زمانی ثروتمندتر خواهند شد که فدرال رزرو تریلیون‌ها دلار چاپ کند.

کیوساکی تنها کسی نیست که در مورد قیمت بیت کوین خوش‌بین است

رابرت کیوساکی بیت کوین

علاوه‌بر‌این، ویلی وو، تحلیلگر بیت کوین نیز پیش‌بینی می‌کند که تعداد صاحبان ارز دیجیتال پرچمدار طی سه سال آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت. او می‌گوید که تا سال 2026، بیش‌از یک میلیارد نفر صاحب بیت کوین خواهند شد (در حال حاضر، بیش‌از 300 میلیون نفر صاحب طلای دیجیتال در سراسر جهان هستند).

«ویلی وو» به دنبال‌کنندگان خود در توییتر یادآوری کرد که شش ماه طول کشید تا بیت کوین به‌یکی از اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شود و از 1000 مخاطب اولیه خود فراتر برود. پنج سال دیگر طول کشید تا این تعداد به یک میلیون برسد. 13 سال و 8 ماه نیز طول کشید تا به‌شاخص‌های فعلی برسد.

در مقایسه با سایر غول‌های فناوری، مخاطبان پی‌پال 430 میلیون نفر و توییتر 400 میلیون نفر هستند. این متخصص رمزارز همچنین معتقد است که سهم عمده کاربران شبکه‌های اجتماعی ربات‌ها هستند.

رابرت کیوساکی بیت کوین

شرکت Ark Invest نیز پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین می‌تواند به ۱.۴۸ میلیون دلار در هر کوین برسد و انتظار دارد این رمزارز به‌یک بازار چند تریلیون دلاری تبدیل شود.

مدیر عامل شرکت فناوری بلاک‌چین Blockstream، آدام بک، گفت که از سال 2013، نرخ بیت کوین دو برابر شده است. بنابراین اگر این روند ادامه یابد، در حدود 9 سال آینده، قیمت بیت کوین تا سال 2032 به 10 میلیون دلار خواهد رسید. در این صورت، ارزش بازار آن به 200 تریلیون دلار می‌رسد.

شرکت سرمایه‌گذاری Pantera Capital که بر رمزارز متمرکز است، اخیراً گفته است که ما در چرخه بازار صعودی بعدی هستیم.

از طرف دیگر، چت GPT پیش‌بینی کرده است که نرخ بیت کوین در شش ماه آینده به 50 هزار دلار برسد. بیت کوین نسبت به روز قبل 2 درصد روند صعودی داشته است و این دارایی اکنون با قیمت 22152 دلار با ارزش بازار 427.3 میلیارد دلار معامله می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*