پیش‌بینی ChatGPT از آینده اقتصاد

پیش‌بینی ChatGPT از آینده اقتصاد: آینده برای بیت کوین است

ربات ChatGPT در مورد آینده اقتصاد جهان صحبت کرده و پیش‌بینی می‌کند که یک روزی بیت کوین می‌تواند ارزهای فیات را نابود کند.

چت GPT، یک ابزار هوش مصنوعی قدرتمند است که قادر به حل مشکلات، کدنویسی پیشرفته، پاسخ به سوال‌های پیچیده و امکاناتی بیشتر است. و حالا هم که به یک تحلیلگر اقتصادی تبدیل شده و خبر از پایان عمر ارزهای فیات می‌دهد.

ربات ChatGPT می‌گوید بیت کوین آینده اقتصاد است

پارمن، یک تحلیلگر بیت کوین است که از ربات چت ChatGPT در مورد پایان عمر ارزهای فیات سوالی را پرسیده و پاسخ آن را در توییتر به‌اشتراک گذاشته است. او می‌گوید که ربات چت کمپانی OpenAI هم یکی از طرفداران بیت کوین است.

در واقع پارمن از این ربات پرسیده که چگونه بشریت می‌تواند به سلطه بانک‌های مرکزی پایان بدهد. بیت کوین در سایه بحران مالی سال ۲۰۰۸ ایجاد شد و نشان می‌دهد که بنیان‌گذار آن، ساتوشی ناکاموتو چقدر از بانکداری مرکزی بیزار است.

پیش‌بینی ChatGPT از آینده اقتصاد

ربات چت GPT توضیح داده که یکی از راه‌های پایان دادن به بانک مرکزی می‌تواند «ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز» باشد که بیت کوین نیز جزوی از آن است. پارمن سپس از این ربات خواسته که پاسخ خودش را در دو کلمه بدهد و آن هم در پاسخ از عبارت «غیرمتمرکز کردن امور مالی» استفاده کرده است. این یعنی دیفای (DeFi) می‌تواند به‌معنای پایان بانکداری مرکزی باشد.

پارمن به‌عنوان یک طرفدار دوآتشه بیت کوین که از این پاسخ عصبانی شده، به ربات ChatGPT گفته که دیفای یک اصطلاح بازاریابی برای تأمین مالی متمرکز جهت کلاهبرداری از افراد است و از آن خواست که کمی عمیق‌تر فکر کند. او در پاسخ از عبارت «پایان فیات» استفاده کرده است.

پیش‌بینی ChatGPT از آینده اقتصاد

این طرفدار بیت کوین می‌گوید که از پاسخ سوال در مورد چگونگی سقوط بانک مرکزی و ارزهای فیات سورپرایز شده است. بنابراین تصمیم گرفته از او بپرسد که چگونه این اتفاق رخ می‌دهد؟

چت GPT چهار گزینه را پیش روی آن گذاشته است: بازگشت به استاندارد طلا، ترویز ارزهای جایگزین مانند بیت کوین، کاهش هزینه‌های دولت و تغییر درک دولت.

این ابزار ماشین یادگیری اکنون فهمیده است که پذیرش کریپتوکارنسی می‌تواند منجر به پایان ارزهای فیات شود، اما کل صنعت کریپتو پاسخی نبود که پارمن از این ربات انتظار داشت. پارمن معتقد است که تنها یک ارز دیجیتال قادر به انجام آن است. او می‌گوید وقتی بیت کوین برای اولین بار استخراج شد، یک آزمایش دیجیتالی بود. یک توکن دیجیتالی که نه ارزشی داشت و نه قرار بود ارزشمند شود. اما دیگر ارزهای دیجیتال دارای تیم‌های رهبری هستند و در نتیجه خود آن‌ها هم متمرکز محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

چت GPT یک رکورد تاریخی در دنیای تکنولوژی را به‌نام خود ثبت کرد

سپس مجددا از ربات می‌خواهد که یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کند: بیت کوین یا ارز دیجیتال که در نهایت هم گزینه اول انتخاب می‌شود. پارمن در نهایت موفق شده از زیر زبان ربات ChatGPT این پاسخ را به‌بیرون بکشد که بیت کوین می‌تواند باعث پایان ارز فیات شود.

پارمن معتقد است که بانک‌های مرکزی، مرکز کلاهبرداری فساد هستند و این بیت کوین است که می‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. شاید با توجه به پاسخی که ربات چت ChatGPT بر علیه ارز فیات و به‌نفع بیت کوین داد، روزی تمام کاربران هم مجاب به اینگونه فکر کردن شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*