آخرین گزارش اسپید تست از سرعت اینترنت ایران

وضعیت فاجعه بار اینترنت ایران از زبان اسپید تست؛ جایگاه 146 در جهان!

حال و روز اینترنت در کشورمان اصلا خوب نیست و بسیاری از کاربران در هفته‌های اخیر، قطعی‌های مکرر اینترنت را گزارش کرده‌اند. حالا جدیدترین رده‌بندی سرعت اینترنت اسپید تست نشان می‌دهد ایران در رتبه ۱۴۶ جهان جای دارد!

بسیاری از کاربران اینترنت در ماه‌های اخیر برای دسترسی به اینترنت آزاد یا باز کردن شبکه‌های اجتماعی مورد علاقشان مشکلات زیادی را تجربه کرده‌اند. با این که حدود یک ماه پیش رییس جمهور دستور داد تا به وضع سرعت اینترنت رسیدگی شود اما حالا نتایج تست سرعت اینترنت وبسایت اسپید تست نشان می‌دهند نه تنها خبری از پیشرفت در رده‌بندی نبوده، بلکه‌ حالا هم در زمینه اینترنت خانگی و هم اینترنت همراه سقوط کرده‌ایم!

 سرعت اینترنت موبایل قابل قبول، اینترنت خانگی افتضاح!

بهتر است پیش از پرداختن به رتبه سرعت اینترنت خانگی ایران، سراغ اینترنت همراه برویم که وضع نسبتا بهتری دارد. ما در رده‌بندی سرعت اینترنت همراه وبسایت اسپید تست، در رده ۵۶ قرار گرفته‌ایم. بهتر است بدانید در این رده‌بندی در مقایسه با ماه گذشته، یک رتبه سقوط داشته‌ایم.

سرعت اینترنت همراه ایران اسپید تست

ایران در اینترنت همراه (فقط از نظر میانگین سرعت) از کشورهایی مانند هند، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ایرلند و روسیه عملکرد بهتری داشته است. البته کشورهایی مثل آلبانی، مونته‌نگرو، امارات، قطر، کویت، بحرین و عربستان نیز در بخش اینترنت همراه سرعت بهتری از ما داشته‌اند.

وضع اینترنت خانگی ایران در اسپید تست

در بخش اینترنت خانگی هیچ جای دفاعی وجود نیست و ما همچنان از بسیاری از کشورهای همسایه و برخی از کشورهایی نامشان را هم نشنیده‌اید رتبه بدتری کسب کردیم. باز هم بهتر است یادآوری کنیم این رتبه‌بندی تنها بر اساس سرعت است و اگر محدودیت‌ها نیز منظور می‌شدند، قطعا رتبه ما پایین‌تر از این می‌آمد.

سرعت اینترنت ثابت ایران اسپید تست

ما با دو رتبه سقوط، حالا در جایگاه ۱۴۶ جهان در زمینه سرعت اینترنت خانگی قرار گرفته‌ایم. برای درک بهتر وضع افتضاح اینترنت خانگی کشورمان، باید بدانید کشورهایی مانند فیجی، سیرالئون، گینه، تانزانیا، آنگولا، ونزوئلا، موریتانیا، لیسوتو، آنتیگوا و باربودا، گواتمالا و … از نظر سرعت اینترنت خانگی، رتبه بهتری را از ما کسب کرده‌اند.

رتبه بندی کامل سرعت اینترنت کشورهای جهان را می‌توانید به صورت کامل در وبسایت اسپید تست مشاهده کنید.

سرعت اینترنت شما در مقایسه با میانگین اعلام شده توسط اسپید تست چه وضعیتی دارد؟ نظر خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الان مشکل CDN هست

    متاسقانه من حتی نمی تونم وبسایت یکی از مشتری هام رو بدون ف .. شکن بالا بیارم

    با اینکه وب سایت کاملا در آی پی و موقعیت ایران هست!!!

    جدیدا هم سرعت اینترنت شده یک چهارم!

  2. باید بدانید کشورهایی مانند فیجی، سیرالئون، گینه، تانزانیا، آنگولا، ونزوئلا، موریتانیا، لیسوتو، آنتیگوا و باربودا، گواتمالا و … از نظر سرعت اینترنت خانگی، رتبه بهتری را از ما کسب کرده‌اند.
    ( این هم افتخار افرینی جدید همیشه در رتبه سرعت افتضاح نت از اخر اولیم )

  3. مطمنید که تو اینترنت همراه رتبه خوبی داریم؟ نیمی از سایتهای خارجی با اینترنت ایرانسل اصلا بالا نمیان.سایا خودتون رو حداقل دوباره باید رفرش کنیم تا بود بشه.
    تو هیچ موردی پیشرفت نداشتیم بگید بهتر هست