گوشی پوکو X5 GT

به‌زودی گوشی پوکو X5 GT با مشخصاتی جذاب معرفی می‌شود

گوشی پوکو X5 GT موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی شده است. این نشان می‌دهد گوشی میان‌رده جذاب پوکو ایکس ۵ جی‌تی به‌زودی معرفی می‌شود.

چند هفته پیش بود که گوشی‌های خانواده پوکو ایکس ۵ در دو نسخه X5 و X5 Pro رونمایی شدند. اما در گزارش‌های متعددی اشاره شد که این خانواده دارای عضو سومی هم هست که پوکو X5 GT نام خواهد داشت. حالا این دستگاه با شماره مدل 23049PCD8G در رگولاتوری موبایل سنگاپوری IMDA رویت شده که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تأیید می‌کند.

علاوه بر آن، محصولی با یک شماره مدل مشابه به‌عبارت 23049PCD8I نیز موفق شده در رگولاتوری BIS هند ثبت شود. به‌نظر می‌رسد این نسخه هندی پوکو ایکس ۵ جی‌تی است که شاید اندک تفاوت‌هایی با نسخه بین‌المللی داشته باشد.

امکانات و مشخصات پوکو X5 GT

این گوشی همچنین در وب‌سایت رگولاتوری IMEI نیز رویت شده است که نشان می‌دهد گوشی موبایل جدید شیائومی ممکن است با نام متفاوت ردمی نوت ۱۲ توربو به بازار معرفی شود. ما هنوز چیز زیادی از این محصول نمی‌دانیم، اما بر اساس شایعات، از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷ نسل ۲ کوالکام و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. البته احتمال اینکه یک سنسور اولترا واید و ماکرو نیز در کنار این دوربین قرار داشته باشند بسیار زیاد است.

گوشی پوکو X5 GT عضو خانواده X5 و X5 Pro

گوشی پوکو X5 Pro

ظرفیت باتری آن ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رقبا 500mAh بزرگ‌تر است و در نتیجه شارژدهی بیشتری خواهد داشت. شارژ آن هم با توان ۶۷ واتی انجام می‌شود.

شیائومی معمولاً یک گوشی را با دو نام متفاوت وارد بازارها می‌کند و این چیز جدیدی نیست. به‌طور مثال پوکو X3 GT با نام دیگر ردمی نوت ۱۰ پرو نیز وارد بازار می‌شد و پوکو F4 GT را هم در برخی دیگر از بازارها با نام ردمی K50 Gaming عرضه کرد. بنابراین انتظار اینکه گوشی پوکو X5 GT همان ردمی نوت ۱۲ توربو باشد هم غیرمنطقی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*