ایران خودرو تانا

هر آنچه درباره ایران خودرو تانا ، کراس اوور جدید بازار ایران می‌دانیم

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد شاسی بلند جدید این شرکت در نیمه نخست سال 1402 به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات ایران خودرو تانا آشنا خواهیم شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به‌تازگی اعلام کرد شاسی بلند جدید این شرکت در نیمه نخست سال 1402 به بازار عرضه خواهد شد. ایران خودرو برای محصول جدید خود نام تانا را در نظر گرفته که این خودرو در واقع نسخه ایرانیزه شده شاسی بلند چینی کایی ایکس 3 پرو خواهد بود. همچنین ایران خودرو به‌تازگی کایی X3 پرو را به ایران آورده و قصد دارد مدل‌های آزمایشی آن را به تولید برساند.

مشخصات فنی ایران خودرو تانا

ایران خودرو تانا

ایران خودرو تانا به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که به‌واسطه مهندسی AVL اتریش می‌تواند قدرت حداکثر 155 اسب بخار و گشتاور حداکثر 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک CVT نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند که از قابلیت تعویض دنده 9 سرعته نیز بهره می‌برد.

ایران خودرو تانا

این خودرو با وزن 1378 کیلوگرمی خود ظرف مدت کمتر از 11 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. همچنین این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.7 لیتر مصرف سوخت را به‌همراه دارد.

کایی ایکس 3 پرو

ایران خودرو تانا دارای 4400 میلی‌متر طول، 1831 میلی‌متر عرض، 1653 میلی‌متر و 2632 میلی‌متر فاصله محوری است که با چنین ابعادی در کنار ام وی ام ایکس 55 پرو مدیران خودرو قرار می‌گیرد. برای این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از تعلیق اچ Twist Beam استفاده شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

ایران خودرو تانا

به احتمال زیاد ایران خودرو نسخه فول آپشن کایی X3 پرو را به بازار ایران عرضه خواهد کرد. از امکانات نسخه لوکس این خودرو می‌توان به کروز کنترل، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، چراغ روشنایی روز، سانروف، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، قابلیت روشن شدن خودرو از طریق ریموت، استارت دکمه‌ای، تهویه برقی با فناوری پاکسازی هوای کابین، شارژر وایرلس گوشی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، دسته دنده الکتریکی، سنسور باران، سنسور نور و شش کیسه هوای ده نقطه‌ای اشاره کرد.

قیمت ایران خودرو تانا

کایی ایکس 3 پرو

طبق شنیده‌ها، ایران خودرو شاسی بلند جدید خود را با قیمتی کمتر از ام وی ام ایکس 55 پرو مدیران خودرو و نزدیک به ریرا و هایما اس 5 به بازار ایران عرضه خواهد کرد. البته نسخه فول آپشن کایی X3 پرو در چین حدود 12 هزار و 800 یورو قیمت دارد که با چنین قیمتی در ردیف شاسی بلندهای اقتصادی بازارهای جهانی جای می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*