گوشی کانسپت وان پلاس 11

گوشی کانسپت وان پلاس 11 ، یک ناتینگ فون جدید خواهد بود

در طراحی گوشی کانسپت وان پلاس 11 – OnePlus 11 Concept، از نورپردازی LED استفاده شده است؛ چیزی که پیش‌تر در ناتینگ فون 1 دیده بودیم.

وان پلاس 11 گوشی قدرتمندی است؛ اما طراحی آن‌چنان چشمگیری ندارد. برای جبران مافات، کمپانی چینی قصد رونمایی از گوشی کانپست وان پلاس 11 را دارد که مزین به تعداد زیادی LED است.

از تیزرهای منتشر شده پیداست که این نورپردازی، الگوی خاصی را روی پنل عقب شیشه‌ای به‌وجود می‌آورد که کمپانی سازنده، آن را رگ‌های خون گوشی توصیف کرده است؛ هرچند خون آبی رنگ!

یک حلقه نیز، دورتادور ماژول دوربین را منور می‌سازد. پیش‌تر در ناتینگ فون 1 هم شاهد بهره‌گیری از نورپردازی LED بودیم؛ اما وان پلاس با رویکرد متفاوتی دست به این طراحی زده است.

این نوع استفاده از LED، بیشتر یادآور کامپیوترهای گیمینگ است. اتفاقا وان پلاس 11 می‌تواند یک گوشی گیمینگ تمام عیار باشد؛ چرا که صفحه نمایش 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سرعت شارژ 100 وات دارد.

این کمپانی، در گذشته نیز از نسخه ویژه‌ی گوشی‌های خود رونمایی کرده بود که می‌توانیم به  نسخه Star Wars وان پلاس 5T، نسخه Pac-Man وان پلاس نورد 2 و نسخه کانسپت وان پلاس 8T اشاره کنیم.

البته هنوز مشخص نیست وان پلاس 11 کانسپت، یک گوشی مفهومی و غیر قابل فروش است؛ یا واژه «کانسپت» بخشی از نام محصول به‌عنوان یک نسخه ویژه است. اگر سناریو دوم درست باشد، شاهد ورود یک گوشی خاص و دلربا به بازار موبایل خواهیم بود.

همه‌چیز روز هشتم اسفند، در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2023) مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*