گوشی میان‌رده توانمند پوکو X5 GT

منتظر گوشی میان‌رده توانمند شیائومی پوکو X5 GT با اسنپدراگون 7 نسل 2 باشید

شیائومی به‌زودی یک گوشی میان‌رده قدرتمند به‌نام پوکو X5 GT را وارد بازار خواهد کرد. پوکو ایکس ۵ جی تی، به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۲ مجهز است.

پوکو مدت‌هاست که سرگرم کمپین‌های تبلیغاتی گوشی‌های خانواده پوکو X5 بود. و بعد از انتظاری طولانی، این کمپانی سرانجام از دو عضو این خانواده به‌نام Poco X5 و X5 Pro پرده‌برداری کرد. اما به‌نظر می‌رسد که به‌زودی عضو سوم این خانواده نیز از راه می‌رسد. ما در مورد گوشی پوکو X5 GT صحبت می‌کنیم. یک گوشی قدرتمند که با توجه به اطلاعات به‌بیرون درز کرده، از مدل پرو نیز توانمندتر است.

پوکو از زمانی که گوشی‌های سری پوکو X3 را عرضه کرد، یک عضو جدید به‌نام GT را به این خانواده اضافه کرد. با این حال آن‌ها هیچوقت محصولی نبودند که با مشخصات فنی متفاوت، بتوانند کاربران را سورپرایز کنند. حالا جدیدترین گوشی این خانواده می‌خواهد همه چیز را تغییر دهد. این گوشی با شماره مدل 23049PCD8G موفق به اخذ گواهی IMDA در سنگاپور شده و با شماره مدل 23049PCD81 گواهی BIS هند را گرفته است.

گوشی میان‌رده توانمند پوکو X5 GT

بر اساس گزارش‌ها، گوشی پوکو X5 GT به‌تازگی در پایگاه داده IMEI قرار گرفته و این یعنی می‌توانیم با برخی از مشخصات فنی آن آشنا شویم. آنطور که از شواهد پیداست، این گوشی در واقع همان نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۲ توربو است. پوکو می‌خواهد کمی روی طراحی این گوشی تغییراتی ایجاد کند و با نام متفاوتی آن را وارد بازارهای جهانی کند.

برخی از مشخصات فنی پوکو X5 GT

در نتیجه، پوکو ایکس ۵ جی‌تی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. زیر قاب این گوشی چیپست میان‌رده و توانمند اسنپدراگون ۷ نسل ۲ کوالکام حضور داشته، در حالی که قاب پشتی آن از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. گفته می‌شود اسنپدراگون ۷ نسل ۲، تغییرات چشمگیری نسبت به نسل ۱ داشته و این یعنی باید منتظر میان‌رده قدرتمندی از سوی شیائومی در بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*