سامسونگ گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی میدان شود

گفته می‌شود سامسونگ برای کاهش هزینه تولید، گلکسی اس 23 اف ای – Galaxy S23 FE را با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 روانه بازار خواهد کرد.

سال گذشته، گلکسی S21 FE نتوانست حضور تاثیرگذاری در بازار موبایل داشته باشد. اما سامسونگ هنوز از سری «فن ادیشن» ناامیده نشده و بر اساس گزارش OreXDA، در حال تولید گلکسی S23 FE است؛ آن هم با تراشه اسنپدراگون +8 نسل 1 کوالکام!

شاید این را یک گام به عقب تعبیر کنید، ولی واقعیت این است که SD 8+ Gen 1 هنوز هم تراشه قدرتمندی محسوب می‌شود؛ حتی یک سال پس از عرضه اولیه!

از طرفی، به‌کارگیری یک چیپست نه‌چندان جدید، هزینه خرید کمتری برای سامسونگ دارد و حاصل آن، قیمت ارزان‌تر گوشی برای خریداران است.

سامسونگ گلکسی S21 FE

سامسونگ گلکسی S21 FE

از دیگر مشخصات مورد انتظار مدل FE، باید به صفحه نمایش آمولد 120 هرتز و یک یا چند دوربین مشترک با اعضای اصلی خانواده گلکسی S23 اشاره کنیم.

به‌هرحال، برقراری تناسب بین قیمت و مشخصات فنی، عاملی است که می‌تواند گلکسی S23 FE را نزد کاربران، محبوب کند و جان تازه‌ای به سری فن ادیشن بدهد.

در صورت صحت این گزارش و ورود گوشی به بازار در نیمه دوم سال 2023، رقابت آن با سایر گوشی‌های فوق میان رده، دیدنی خواهد بود. فعلا اما علاقه‌مندان سامسونگ و به‌ویژه سری فن ادیشن، می‌توانند نفس راحتی بکشند که مدل‌های FE، هنوز به خط پایان نرسیده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*