هوش مصنوعی ChatGPT در اپلیکیشن های موبایل بینگ، اج و اسکایپ

هوش مصنوعی ChatGPT به اپلیکیشن‌های موبایل بینگ، اج و اسکایپ اضافه شد

مایکروسافت، هوش مصنوعی ChatGPT را به اپلیکیشن های موبایل بینگ، اج و اسکایپ اضافه کرد. این برنامه‌ها هم در اندروید و هم آی او اس آپدیت شده‌اند.

مایکروسافت بعد از اینکه هفته گذشته تجربه استفاده از جستجوگر بینگ جدید را به‌صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار داد، حالا اپلیکیشن های موبایل بینگ و مرورگر اج را به‌صورت ادغام شده با ربات هوش مصنوعی ChatGPT برای پلتفرم iOS و آیفون‌های اپل منتشر کرده است. اما در کنار آن‌ها، نسخه مبتنی بر هوش مصنوعی اپلیکیشن پیام‌رسان اسکایپ را هم منتشر کرده است.

درست مثل بینگ جدید در دسکتاپ، کاربران ثبت نام کرده در نسخه پیش‌نمایش آی او اس اپلیکیشن‌های Bing و Edge نیز اکنون می‌توانند ظرفیت‌های جدید هوش مصنوعی ChatGPT که میلیون‌ها کاربر دارد را تجربه کنند.

بیش از یک میلیون کاربر آزمایشی در اپلیکیشن بینگ مبتنی بر ChatGPT

مایکروسافت در یک پست وبلاگی نوشته که بیش از یک میلیون کاربر از ۱۶۹ کشور جهان برای استفاده از این نسخه ثبت نام کرده‌اند و در لیست سفید نسخه پیش‌نمایش قرار گرفته‌اند. البته این پایان ماجرا نیست و قرار است غول آمریکایی به‌زودی ظرفیت استفاده از نسخه آزمایشی اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خودش را افزایش دهد.

هوش مصنوعی ChatGPT در اپلیکیشن‌های موبایل بینگ، اج و اسکایپ

هوش مصنوعی ChatGPT در اپلیکیشن موبایل بینگ

پیش از این نیز مایکروسافت هوش مصنوعی ChatGPT را در نسخه اندرویدی اپلیکیشن های بینگ و اج قرار داده بود. اما علاوه بر اضافه شدن هوش مصنوعی به اسکایپ، یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این برنامه استفاده از ورودی صوتی است.

بیشتر بخوانید:

افزایش عجیب کتاب های نوشته شده با ChatGPT در آمازون، نویسندگان را به وحشت انداخته است

مایکروسافت می‌گوید ممکن است کاربرانی که جزو آزمایش‌کنندگان اولیه این برنامه‌ها هستند، هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها با باگ‌هایی مواجه شوند. این باگ‌ها طبیعی است و بهتر است آن‌ها را به مایکروسافت گزارش کنند تا این کمپانی در توسعه نسخه نهایی برنامه‌های خود، آن‌ها را برطرف کند. در واقع هدف غول آمریکایی از انتشار نسخه آزمایشی برنامه‌هایش هم همین است.

هوش مصنوعی ChatGPT چند ماهی است که عرضه شده و مایکروسافت با سرمایه‌گذاری گسترده در شرکت توسعه‌دهنده آن، اکنون مجوز استفاده از چت جی‌پی‌تی در اپلیکیشن‌ها و خدماتش را کسب کرده است. به‌نظر می‌رسد آینده روشنی در انتظار این کمپانی است و حالا با توان بیشتری می‌تواند با گوگل رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*