گلکسی اس 23 اولترا

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا؛ بهترین گوشی اندرویدی جهان

در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra را مشاهده کنید و با مشخصات، طراحی و ویژگی‌های این گوشی آشنا شوید.

بدون شک گلکسی اس 22 اولترا، بهترین گوشی اندرویدی بازار در سال گذشته بود؛ یک گوشی عالی و بی‌نقص که به‌سختی می‌توانستیم ایرادی در آن پیدا کنیم. این موضوع باعث شد کار سامسونگ برای برآورده کردن انتظارات کاربران از گلکسی اس 23 اولترا بسیار سخت شود. این شرکت کره‌ای امسال تصمیم گرفته به ترکیب برنده S22 Ultra دست نزند و فقط با برخی بهبودها، S23 Ultra را روانه بازار کند. اما آیا گلکسی اس 23 اولترا می‌تواند همچنان تاج پادشاهی گوشی های اندرویدی را بر سر بگذارد؟

گلکسی S23 اولترا به‌تازگی به ایران رسیده و ما نیز در استودیوی گجت نیوز، این گوشی را به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی پرچمدار خارق‌العاده سامسونگ را مشاهده کنید و سپس، مشخصات فنی و برخی ویژگی‌های کلی این گوشی را مرور می‌کنیم.

گلکسی اس 23 اولترا

اسپانسر این ویدیو برندی نام آشناست که از حدود 21 سال پیش در حوزه تولید و صادرات لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل و صوتی تصویری فعالیت می‌کند. تسکو با بیش از 500 مدل تنوع کالایی مناسب برای تمام سنین و سلیقه‌هاست. اگر دنبال برندی هستید که در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، گارانتی معتبری که انحصاری خود شرکت هست را داشته باشد، پیشنهاد ما به شما تسکو خواهد بود. یک خبر دیگر هم برای گیمرها داریم؛ تسکو اخیرا حوزه گیمینگ خود را با نام تسکو گیم راه انداخته و قرار است کلی کالای گیمینگ جذاب را عرضه کند. تسکو گیم تلاش می‌کند که به‌روزترین تکنولوژی گیم دنیا را وارد عرصه گیمینگ ایران کند و به این منظور به دنبال محصولاتی در حوزه VR و AR است و تنها 2 ماه با این هدف فاصله دارد.

ویدیوی بررسی گلکسی اس 23 اولترا

وزن 234 گرم، بدنه شیشه‌ای با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، قلم S Pen، نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1440 در 3088 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی تطبیقی، سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1، تراشه چهار نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 3.36 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو 740، رم 8 یا 12 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت، دوربین چهارگانه با سنسورهای 200 مگاپیکسلی استاندارد، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 8K، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی از مهم‌ترین ویژگی‌های Galaxy S23 Ultra محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*