اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا

اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا با سیستم تعلیق دوال و سرعت 25 کیلومتر بر ساعت معرفی شد

اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا – Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra ، اسکوتر پرچمدار جدید چینی‌ها است که به راحتی می‌تواند به سرعت 25 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

رویداد شیائومی در نمایشگاه WMC 2023 با زنجیره‌ای از اتفاقات هیجان انگیز همراه بود. از معرفی ساعت‌ واچ S1 Pro تا شیائومی 13 لایت و هدفون بی‌سیم بادز 4 پرو جزو ستارگان این نمایش بودند. اما به نظر می‌رسد که هنر شیائومی، فقط به دنیای گوشی‌های و گجت‌های بازار موبایل محدود نمی‌شود! در ادامه با جدیدترین گجت این شرکت یعنی اسکوتر الکتریکی شیائومی 4 Ultra آشنا می‌شویم و مشخصات فنی آن را بررسی می‌کنیم.

معرفی اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا

اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا

اسکوتر الکتریکی شیائومی 4 Ultra به مانند اکثر همزادهای خود، از یک موتور الکتریکی در چرخ‌ عقب بهره می‌برد. این موتور الکتریکی از نوع in Wheel یا همان «داخل چرخ» است که حداکثر می‌تواند 940 وات (1.2 اسب بخار) قدرت را به راکب خود هدیه دهد.

همچنین به لطف باتری‌هایی که در کف این گجت قرار گرفته‌اند، اسکوتر الکتریکی شیائومی 4 Ultra می‌تواند با هر بار شارژ شدن تقریبا 70 کیلومتر دوام بیاورد. این عدد برای یک اسکوتر برقی شهری، شاهکار است. همچنین فراموش نکنید که حداکثر سرعت اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا به 25 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در مقام مقایسه بد نیست اشاره کنیم که اسکوتر شیائومی می الکتریک پرو ۲ فقط 300 وات توان داشت و در هر بار شارژ شدن، نهایتا 45 کیلومتر را طی می‌کرد.

اسکوتر الکتریکی Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra

به علاوه اسکوتر اسکوتر الکتریکی شیائومی 4 Ultra ، گواهینامه IP55 را هم دارد که از نفوذ گرد و غبار و قطره‌های آب به داخل شاسی و موتور آن جلوگیری می‌کند. لاستیک‌های آن هم از نوع تیوبلس، ضد پنچری و 10 اینچی هستند که در کنار سیستم ترمز دوگانه، بالاترین سطح از ایمنی را به شما هدیه می‌دهند.

اسکوتر الکتریکی Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra

اکثر اسکوترهای شهری، به خصوص در سفرهای طولانی مدت، کمر و کف پای راکب را حسابی اذیت می‌کنند اما اسکوتر الکتریکی شیائومی 4 Ultra به لطف حضور «سیستم تعلیق دوال»، ضربات ناشی از مسیر را جذب می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا راکب خود، هیچ کدام از آن‌ها را حس کند.

متاسفانه فعلا در مورد تاریخ ورود به بازار یا قیمت اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا هیچ خبری اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*