شیائومی واچ اس 1 پرو

شیائومی واچ اس 1 پرو با طراحی کلاسیک و دوام باتری 14 روزه معرفی شد

کمپانی Xiaomi از مدل Pro ساعت هوشمند Watch S1 برای عرضه جهانی رونمایی کرد. شیائومی واچ اس 1 پرو، صفحه نمایش بزرگ‌تر و چند قابلیت تازه دارد.

کنگره جهانی موبایل (MWC 2023) در بارسلونا، به مکانی برای معرفی محصولات جدید شیائومی، از جمله ساعت هوشمند واچ اس 1 پرو تبدیل شد. در قیاس با مدل معمولی 1.3 اینچی، سایز صفحه نمایش آمولد این اسمارت واچ به 1.47 اینچ افزایش پیدا کرده است.

رزولوشن نمایشگر، 480 در 480 پیکسل و حداکثر روشنایی آن، 600 نیت است. صفحه ساعت، با شیشه کریستال یاقوت محافظت می‌شود و قطر کیس فولادی آن به 46 میلی‌متر می‌رسد. دو رنگ مشکی و نقره‌ای هم دارد.

مانند شیائومی واچ S1، مدل پرو هم تا فشار 5 اتمسفر در برابر آب مقاوم است؛ پس می‌توانید هنگام آب‌تنی، آن را به‌ مچ ببندید. البته برای استفاده در جریان قوی آب یا شیرجه‌زنی، مناسب نیست.

این ساعت هوشمند برای تامین انرژی، به یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی متکی است و با هر بار شارژ، تا 14 روز کار می‌کند. حتی می‌توانید فقط با 10 دقیقه شارژ کردن، 2 روز از این گجت استفاده کنید. داک شارژ هم درون جعبه آن وجود دارد و جای نگرانی از این بابت نیست.

شیائومی واچ اس 1 پرو به‌طور لحظه‌ای، فعالیت بدنی و برخی از فاکتورهای سلامتی کاربر را پایش می‌کند. قابلیت پشتیبانی از 100 حالت ورزشی را هم دارد؛ از جمله دویدن در فضای باز، رکاب‌زنی و شنا!

همچنین دارای چندین کورس دو برای افراد مبتدی و باتجربه است تا آن‌ها را به ورزش کردن، ترغیب کند. پایش خواب را هم نباید از قلم بیندازیم.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند شیائومی، باید به پشتیبانی از NFC برای پرداخت وجه بدون تماس، بلوتوث 5.2 و دستیار صوتی داخلی اشاره کنیم.

قیمت شیائومی واچ اس 1 پرو

فعلا قیمت این اسمارت واچ در Mi Store، فروشگاه آنلاین شیائومی، 299 پوند درج شده است.