تغییر لوگو نوکیا در سال ۲۰۲۳

پس از نیم قرن لوگو نوکیا تغییر کرد؛ پیش به‌سوی عصری تازه

سرانجام پس از نیم قرن، لوگو نوکیا تغییر کرد. برند گوشی‌ساز فنلاندی Nokia با این تغییر می‌خواهد به همه بگوید که دنبال عصر تازه‌ای برای خود است.

برای نخستین بار بعد از نزدیک به ۶۰ سال، شرکت پرآوازه نوکیا لوگو خودش را تغییر داد. ساعاتی پیش این شرکت در کنفرانسی که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا برگزار کرد، یک لوگو جدید با تغییراتی دراماتیک را رونمایی کرد. در این لوگو دیگر خبری از عبارت ساده آبی رنگ NOKIA نیست. اکنون نماد این گوشی‌ساز فنلاندی مدرن‌تر شده و با یک فونت دیجیتالی نوشته شده است.

پکا لوندمارک، مدیرعامل نوکیا در یک پست وبلاگی عنوان کرده که:

ما استراتژی‌مان را بروز کردیم و به‌همین خاطر در حال بروز کردن نام تجاری خود هستیم تا نشان دهیم امروز چه چیزی هستیم. یک پیشرو در زمینه فناوری‌های تجاری در آینده‌ای که شبکه‌ها با فضای ابری ملاقات می‌کنند. ما در ذهن اکثر مردم هنوز هم یک برند موفق گوشی‌ساز هستیم، اما این تنها چیزی که نوکیا هست، نخواهد بود.

ما می‌خواهیم برند جدیدی را راه‌اندازی کنیم که تمرکز زیادی روی شبکه‌ها و دیجیتالی‌سازی صنعت دارد که کاملاً متفاوت از تلفن‌های همراه قدیمی است.

تغییر لوگو نوکیا در سال ۲۰۲۳

تغییر لوگو نوکیا بعد از نیم قرن

از زمانی که مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ برند تجاری نوکیا را به ارزش ۷ میلیارد دلار خریداری کرد، این شرکت هیچگاه به خودش بازنگشت. اما پس از اینکه HMD Global در سال ۲۰۱۶ حق استفاده از نام تجاری نوکیا برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمندش را گرفت، شاهد اتفاقات مثبتی توسط آن‌ها بودیم. این شرکت روز گذشته از گوشی‌های جدیدی مثل نوکیا G22 رونمایی کرد که به‌لطف طراحی نوآورانه اجازه می‌دهد آن را در عرض چند دقیقه تعمیر کرد. و حالا هم از که از لوگو جدید خودش با ظاهری مدرن و متفاوت رونمایی کرده است.

آیا به‌نظر شما نوکیا با رونمایی از این لوگو جدید می‌خواهد به همه نشان دهد که وارد عصر تازه‌ای از دنیای موبایل شده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*