خرید گوشی شیائومی ۱۳ و هدیه تلویزیون

با خرید گوشی شیائومی ۱۳، یک تلویزیون ۴۳ اینچی هدیه بگیرید

کمپانی شیائومی به مشتریان اروپایی که قصد خرید گوشی شیائومی ۱۳ – Xiaomi 13 را داشته باشند، یک تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچی نیز هدیه خواهد داد.

همین چند ساعت پیش بود که شیائومی با حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رسماً از گوشی های جدید سری Xiaomi 13 خودش برای ورود به بازارهای جهانی رونمایی کرد. اما حالا یک پیشنهاد جذاب برای مشتریان این گوشی‌ها خواهد داشت. غول چینی می‌خواهد با خرید گوشی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو، یک تلویزیون ۴۳ اینچی را به مشتریان هدیه دهد. البته در حال حاضر شیائومی این برنامه را در اروپا و فرانسه پیاده خواهد کرد. ولی اگر بخواهد برای مشتریان ایرانی خودش هم چنین هدیه‌ای را در نظر بگیرد، قطعاً فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

خرید گوشی شیائومی ۱۳ و هدیه تلویزیون

یکی از کاربران توییتر موفق شده جزئیاتی را از این پیش‌فروش به‌دست بیاورد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید شیائومی به کاربران اروپایی که یکی از گوشی‌های Xiaomi 13 یا Xiaomi 13 Pro را پیش‌خرید کرده باشند، یک تلویزیون هوشمند شیائومی TV P1 به‌صورت رایگان هدیه می‌دهد. این درحالیست که خود تلویزیون شیائومی قیمت ۴۴۹ یورویی دارد. این درحالیست که سال گذشته اروپایی‌ها اگر گوشی شیائومی 12T Pro را پیش‌خرید می‌کردند، یک تبلت ردمی پد را هم به‌صورت رایگان هدیه می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید:

دوربین شیائومی 13 پرو، رقیب قدرتمند گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس + نمونه تصاویر

ظاهراً این پیش‌خرید فقط مختص دو گوشی مدل معمولی و پرو است؛‌ بنابراین مشتریانی که مدل ارزان قیمت‌تر ۱۳ لایت را تهیه کنند، از این هدیه بی‌نصیب خواهند ماند. این گوشی شروع قیمت ۴۹۹ یورویی دارد. در حالی که ۱۳ و ۱۳ پرو با قیمت پایه ۹۹۹ و ۱،۲۹۹ یورویی عرضه می‌شوند. هنوز تاریخ رسمی آغاز این برنامه پیش‌خرید از سوی گوشی‌ساز چینی اعلام نشده است.

ما بعید می‌دانیم که گوشی‌ساز چینی بخواهد چنین پیشنهادی را به مشتریان ایرانی خودش بدهد. ولی اگر این اتفاق رخ دهد، با توجه به نرخ بالای دلار در کشور، این می‌تواند خبر خوبی برای خریداران شیائومی ۱۳ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*