تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس

تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس، تمام زوایای آن را به‌نمایش می‌گذارند

باز هم اطلاعات جدیدی از گوشی‌های اپل فاش شد. این بار تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس – iPhone 15 Pro Max، طراحی‌آن را به‌نمایش می‌گذارند.

درز اطلاعات گوشی‌های خانواده iPhone 15 به بیرون خیلی زودتر از آنچه که باید آغاز شده است. در اینجا هم قصد داریم به بررسی اطلاعات و تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس با تغییراتی مهم نسبت به نسل فعلی بپردازیم.

تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس

این رندرهای جدید، توسط یکی از خوشنام‌ترین افشاگران حوزه فناوری به‌نام Ice Universe منتشر شده‌اند و پرچمدار آینده اپل را از تمام زوایا به‌نمایش می‌گذارند. ظاهراً این تصاویر توسط اطلاعات به‌دست آمده از سوی تأمین‌کنندگان قطعات اپل طراحی شده‌اند. البته چندی پیش رندرهایی شبیه به این با نام آیفون ۱۵ اولترا منتشر شده بودند، اما اکنون دوباره آن‌ها را با همان نام مورد انتظار پرو مکس می‌بینیم.

تغییرات طراحی آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به نسل فعلی

تغییرات زیادی در طراحی این گوشی نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس رخ نداده است. اگرچه به‌نظر می‌رسد که بدنه آن کمی منحنی‌تر از گذشته شده است. عرض و ارتفاع مدل جدید کمی کوچک‌تر شده است، اگرچه ضخامت نسبتاً بیشتری دارد. فراموش نکنید که صحبت ما از میلی‌مترها است؛ بنابراین به آسانی متوجه این تغییرات نخواهید شد.

تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس

به‌نظر می‌رسد تغییراتی هم روی برآمدگی ماژول دوربین پشتی ایجاد خواهد شد. آنطور که از تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس مشخص است، برآمدگی دوربین این گوشی کمتر از نسل قبلی خواهد بود. ظاهراً این بار تغییر برآمدگی دوربین روی مدل‌های آیفون متفاوت از یکدیگر خواهد بود.

تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس

یکی از نکات جذابی که در این رندرها وجود دارد، جایگزین شدن پورت لایتنینگ با یک پورت USB-C برای انتقال داده و شارژ است. علاوه بر این تغییراتی هم روی دکمه‌های گوشی ایجاد شده که می‌تواند به‌معنای تغییر آن‌ها از حالت فیزیکی به‌حالت خازنی باشد.

تصاویر لو رفته آیفون ۱۵ پرو مکس

تیم کوک از افشای اطلاعات آیفون ۱۵ شاکی است!

طی چند روز گذشته، طیف وسیعی از اطلاعات گوشی‌های خانواده iPhone 15 اپل به‌بیرون درز کرده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل به‌هیچ‌عنوان از این موضوع راضی نیست. به‌طور مثال ما اکنون رندرهایی از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پلاس را داریم که به‌بیرون درز کرده‌اند.

اما از این‌ها مهم‌تر شاهد انتشار عکس‌های یکی از آیفون‌ها در دنیای واقعی هستیم که پورت جدید USB-C را در زیر قاب این گوشی به‌نمایش می‌گذارد. معمولاً نشت اطلاعات مربوط به گوشی‌های معرفی نشده به‌بیرون تاحدی طبیعی است؛‌ اما این میزان از افشای اطلاعات به‌هیچ عنوان طبیعی نیست. از آنجا که تقریباً ۷ ماه تا رونمایی از این گوشی‌ها باقیمانده، بعید به‌نظر می‌رسد تا آن زمان اطلاعات ناشناخته‌ای از آیفون‌های بعدی اپل باقی بماند.

اپل برای جلوگیری از درز پیدا کردن این اطلاعات، اول از همه باید نظارت دقیق‌تری روی زنجیره‌های تأمین خودش داشته باشد. آیا تیم کوک می‌تواند از پس این چالش برآید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*