گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا

گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا با هر بار شارژ شدن، ۲ روز کامل دوام میاورد

گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ – Galaxy S23 Ultra در آزمایش‌ها موفق شده شارژدهی ۲ روزه را ارائه کند که برای یک گوشی اندرویدی عالی است.

هر چه یک گوشی توانمندتر باشد، بدیهی است که مصرف انرژی بالاتری خواهد داشت. یک نمایشگر بزرگ و شفاف هم توان و نیروی بیشتری را می‌طلبد. علاوه بر این، هرچقدر بیشتر از گوشی خود استفاده خود، شارژ بیشتری را مصرف خواهد کرد. بدیهی است که عملکرد و عمر باتری در طرف مقابل یکدیگر قرار داشته باشند.

اکثر کاربرانی که از عمر باتری ضعیف گوشی خود گلابه دارند، جزو مصرف‌کنندگان پلتفرم اندروید هستند. معمولا آیفون‌های اپل چنین مشکلی ندارند. اما به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های اندرویدی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام از عمر باتری کم رنج نمی‌برند.

به‌تازگی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا وارد بازار شده و ما هم توانستیم برای چتد روزی از آن به‌صورت آزمایشی استفاده کنیم. بررسی‌ها نشان می‌دهد وقتی این دیوایس را شارژ می‌کنید، می‌تواند تا ۲ روز شارژ در خودش نگه دارد. این چیزی است که معمولد در مورد یک گوشی پرچمدار اندرویدی نمی‌شنویم.

نیازی نیست گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را هر روز به‌شارژ بزنید!

گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا

ما برای آزمایش روی گوشی‌های گلکسی S23 Ultra و گلکسی S22 Ultra اپلیکیشن های مشابهی را نصب کردیم و آن‌ها را به یک اندازه شارژ کردیم. پرچمدار جدید سامسونگ پس از ۱ روز و ۸ ساعت استفاده، هنوز ۱۶ درصد شارژ برای ارائه داشت. در حالی که مدل اس ۲۲ اولترا بعد از ۲۲ ساعت استفاده، فقط ۴ درصد شارژ نگه داشت.

فراموش نکنید که هر دو این گوشی‌ها از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرند. با این وجود S23 اولترا توانسته در شرایط کاملا برابری، برادر نسل قبلی خودش را شکست دهد. این گوشی همچنین به‌خاطر مصرف باتری کمتری که دارد، دمای کمتری را هم تولید می‌کند.

هر چه سامسونگ در شارژدهی گوشی‌هایش پیشرفت کرده، هنوز در زمینه شارژ درجا می‌زند. به‌طور مثال آخرین پرچمدار این شرکت هنوز هم از شارژ ۴۵ واتی سیمی و ۱۵ واتی بی‌سیم استفاده می‌کند، در حالی که رقبای چینی از مرز شارژ ۱۰۰ واتی خم عبور کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*