لپ تاپ رولی لنوو در نمایشگاه MWC 2023

لپ تاپ رولی لنوو در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا به‌نمایش درآمد

لپ تاپ رولی لنوو در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا به‌نمایش گذاشته شد. این لپ تاپ انعطاف‌پذیر می‌تواند نمایشگری بین ۱۳ تا ۱۵ اینچ داشته باشد!

به عصر گوشی‌ها و کامپیوترهای تاشو خوش آمدید. بعد از این که سامسونگ و دیگر شرکت‌ها از گوشی‌های انعطاف‌پذیر خودشان در بازار رونمایی کردند، حالا بعد از چند سال باید آماده حضور لپ تاپ‌های انعطاف‌پذیر در بازار باشیم. لنوو به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لپ تاپ در جهان، با حضور در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا، از یک لپ تاپ رولی مفهومی رونمایی کرد که چیزی بین لپ تاپ دونمایشگره لنوو یوگابوک 9i و تلویزیون رولی ال جی Signature OLED R است.

لپ تاپ رولی لنوو در نمایشگاه MWC 2023

این دیوایس از یک نمایشگر ۱۲.۷ اینچی با نسبت تصویر ۴ به ۳ و رزولوشن ۲۰۲۴ در ۱۶۰۴ پیکسلی بهره می‌برد که وقتی تا شود، در زیر آن یک کیبورد لپ تاپی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما وقتی گیره کنار نمایشگر در طرف راست را فشار دهید، ابعاد نمایشگر به ۱۵.۳ اینچی با نسبت ۸ به ۹ افزایش پیدا می‌کند و رزولوشن ۲۰۲۴ در ۲۳۶۸ را ارائه خواهد کرد.

کل این پروسه شاید در مجموع چند ثانیه بیشتر طول نکشد (حدوداً ۱۰ ثانیه) که برای یک لپ تاپ زمان خوبی محسوب می‌شود. اما اگر قرار است از چنین ایده‌ای برای گوشی‌های رولی استفاده شود، ترجیح می‌دهیم این کار در زمان کمتری انجام شود. به محصول خودمان، لپ تاپ رولی لنوو بازگردیم. سخنگوی شرکت لنوو در رویداد معرفی این محصول می‌گوید که هدف آن‌ها از ساخت چنین لپ تاپی، ارائه بهترین محصول کاربردی برای بهبود ترکیب کار و زندگی است. در واقع غول چینی می‌خواهد به شما این اجازه را دهد تا ابعاد نمایشگر لپ تاپ خود را مطابق احتیاج خود تغییر دهید.

بی‌شک هر چه ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر باشد، بهره‌وری در کار و امور مختلف را بیشتر خواهد کرد. اما گاهی اوقات شما برای برخی مصارف خانگی نیازی به نمایشگرهای بزرگ ندارید و یک پنل ۱۳ اینچی برای شما کافی است. گوشی‌های تاشو و لپ تاپ‌های رول شونده نیز با همین هدف طراحی شده‌اند.

مشخصات فنی لپ تاپ رولی لنوو

لپ تاپ لنوو ضخامت کمی دارد. با این حال در طرف چپ آن دو پورت USB-C و در طرف راست آن هم یک پورت USB-C‌ دیگر با یک جک هدفون،‌ کلید پاور و سوئیچ رول شدن نمایشگر قرار گرفته است. اما در کنار نمایشگر رول شونده نوآورانه، این لپ تاپ از یک کیبورد استاندارد و یک ترک پد هم در زیر خودش بهره می‌برد که به‌لطف آن می‌توانید تمام امور خود را انجام دهید.

لپ تاپ رولی لنوو در نمایشگاه MWC 2023

با توجه به اینکه این محصول هنوز یک لپ تاپ مفهومی است، بنابراین لنوو علاقه‌ای به ارائه دیگر مشخصات فنی آن مثل پردازنده، رم و حافظه ندارد. ما امیدواریم که به‌زودی با این لپ تاپ مبتکرانه در بازار ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*