نسخه گلوبال آنر مجیک Vs

نسخه گلوبال آنر مجیک Vs به عنوان قاتل گلکسی زد فولد 4 به بازار‌های بین المللی آمد

کمپانی Honor تایید کرد که نسخه گلوبال Honor Magic Vs – آنر مجیک Vs روانه بازارهای جهانی شد.‌ آیا این گوشی می‌تواند به سلطه گلکسی زد فولد 4 سامسونگ بر بازار گوشی‌های تاشو خاتمه دهد؟

کمپانی آنر مطابق پیش‌بینی‌ها در رویداد MWC 2023 در کنار سری گوشی‌های جذاب مجیک 5 خود، از نسخه گلوبال آنر مجیک Vs هم رونمایی کرد.

این محصول نخستین گوشی تاشوی آنر به شمار می‌رود که روانه بازارهای جهانی خواهد شد. بنابراین سری گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ از این پس رقیبی قدر در بازار خواهند داشت.

نسخه گلوبال آنر مجیک Vs

کره‌ای‌ها تا به امروز رقبای چندانی در بازار گوشی‌های تاشو در جهان نداشته‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد با ورود Honor Magic Vs به بازارهای جهانی، رقابتی نفس‌گیر در شرف شکل‌گیری باشد.

مشخصات کلیدی گوشی Honor Magic Vs

گوشی آنر مجیک Vs مشخصات فنی برگزیده و طراحی بسیار پریمیومی دارد و از حیث طراحی و مشخصات کاملا سرتر از گلکسی زد فولد 4 سامسونگ به شمار می‌رود.

در شرایطی که گوشی در حالت باز باشد، عملا هیچ‌گونه برشی در میانه صفحه تاشوی آن قابل مشاهده نیست. آنر ادعا می‌کند که این گوشی برای کارآفرینان و افرادی که از گوشی‌های خود برای سرگرمی و تماشای محتوای چندرسانه‌ای بهره می‌برند، بسیار ایده‌آل است.

این گوشی همچنین با مجموعه‌ای از قابلیت‌های نرم افزاری جذاب روانه بازار شده که کاربری و عملکرد بخش مالتی تسکینگ آن را به‌طور چشمگیری ارتقا می‌دهند.

گوشی Honor Magic Vs

نسخه گلوبال آنر مجیک Vs همانند نسخه چینی آن در حالت تاشده ضخامتی تنها 12.9 میلیمتری داشته و 276 گرم وزن دارد.

علاوه بر این، با وجود طراحی تقریبا فشرده این دستگاه، آنر موفق به تعبیه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در آن شده که بزرگترین نمونه به کار رفته در گوشی‌های تاشو به شمار می‌رود.

لولای به کار رفته در Honor Magic Vs توانای تحمل 400 هزار بار خم شدن را دارد که با فرض صد بار باز و بسته شدن در طول روز می‌تواند عمری ده ساله را ارائه دهد. همچنین در حالت تاشده هیچ فاصله‌ای بین صفحات بالا و پایین قابل مشاهده نیست و صفحه نمایش در حالت باز ظاهری تقریبا تخت دارد.

نسخه گلوبال آنر مجیک Vs

مشخصات فنی نسخه گلوبال آنر مجیک Vs

ابعاد گوشی آنر مجیک Vs در حالت خمیده 160.3 در 72.6 در 12.9 میلیمتر و در حالت باز 160.3 در 141.5 در 6.1 میلیمتر هستند.

علاوه بر این، صفحه نمایش داخلی این گوشی اندازه‌ای 7.9 اینچی داشته و از پانل‌های اولد با رزولوشن 2272 در 1984 پیکسل استفاده می‌کند. این پانل‌ها نرخ رفرش 90 هرتزی داشته و ضمن پشتیبانی از HDR10+ قادر به ارائه حداکثر روشنایی 800 نیت هستند.

نسخه گلوبال آنر مجیک Vs

علاوه بر این، صفحه نمایش بیرونی هم اندازه‌ای 6.45 اینچی دارد و به‌طور مشابه از پانل‌های اولد با قابلیت پشتیبانی از HDR10+ بهره می‌برد. این پانل همچنین رزولوشن 2560 در 1080 پیکسلی داشته و نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می‌کند.

پرچمدار تاشوی آنر به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز است که در حال حاضر، قدرتمندترین چیپست به کار رفته در گوشی‌های تاشو است. در کنار این پردازنده همچنین شاهد حضور 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی هستیم. علاوه بر این، واحد پردازش گرافیکی Adreno 730 به‌کار رفته در این گوشی نیز قادر به اجرای روان باگرافیک‌ترین و بهترین بازی‌های روز خواهد بود.

آنر مجیک Vs از یک دوربین سه‌گانه در پشت بهره می‌برد. حسگر اصلی به کار رفته در این ماژول مدل IMX800 سونی با رزولوشن 54 مگاپیکسلی است. همچنن در کنار این حسگر قدتمند هم یک دوربین فوق عریض و ماکروی 50 مگاپیکسلی در کنار یک واحد هشت مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی نوری سه برابری به کار رفته‌اند.

گوشی جدید آنر همچنین از دو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که روی دو صفحه نمایش گوشی واقع شده‌اند، بهره می‌برد.

گوشی Honor Magic Vs

همان‌طور که اشاره شد، ظرفیت باتری آنر مجیک Vs برابر با 5000 میلی آمپر ساعت بوده و بالاتر از گلکسی زد فولد 4 است. بعلاوه، پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی باعث شده که این گوشی از حیث سرعت شارژ بالاتر از تمام رقبای تاشوی خود در بازار قرار گیرد.

نسخه گلوبال آنر مجیک Vs به وای فای 6 و بلوتوث 6.2 مجهز بوده و از اسپیکرهای دوگانه با پشتیبانی از IMAX بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به درگاه USB Type-C 3.1 و پشتیبانی از ان اف سی اشاره کرد.

آنر مجیک Vs به‌طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 13 مجهز بوده و رابط کاربری MagicOS 7.1 روی آن نصب است. این رابط کاربری به قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای مثل Magic Text، Smart Multi-Window و App Extender مجهز است.

قیمت نسخه گلوبال آنر مجیک Vs چقدر خواهد بود؟

آنر محصول جدید و تاشوی خود را در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت 1600 یورو به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.