شاسی بلند برقی هامر مدل 2024

تبلیغ خنده‌دار شاسی بلند برقی هامر با حضور لبران جیمز + ویدیو

لبران جیمز، ستاره تیم لیکرز با همراهی چند خرچنگ، جذاب‌ترین تبلیغات سال 2023 را برای شاسی بلند برقی هامر  2024 – GMC Hummer EV SUV ساخته است که در ادامه آن را تماشا می‌کنیم.

بازار خودروهای غول پیکر برقی، روز به روز عجیب‌تر می‌شود. از آن جایی که تعداد غول‌های 1000 اسب بخاری در این سگمنت، روز به روز در حال افزایش است، احتمالا تا پایان سال 2023، شاسی بلندهای 2 هزار اسب بخاری هم ساخته می‌شوند. خودروهایی مثل یانگ وانگ U8 و دانگ فنگ واریور از چین در کنار پیکاپ برقی هامر و ریویان R1T، اصلی‌ترین اعضای باند شاسی بلندهای هزار اسب بخاری هستند و حالا یک عضو جدید قرار است به این گروه اضافه شود. در ادامه با تبلیغات خنده‌دار هامر EV SUV 2024 با حضور افتخاری لبران جیمز همراه می‌شویم و سپس به مشخصات فنی و قیمت این خودرو نگاهی می‌اندازیم.

تبلیغات شاسی بلند برقی هامر با بازی لبران جیمز

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شاسی بلند برقی هامر، «قابلیت حرکت خرچنگی» یا همان «کرب واک» است که به لطف «فرمان پذیری چرخ‌های عقبی» قابل اجراست. در «حرکت کرب واک»، چرخ‌های عقبی تا 10 درجه و هم راستا با چرخ‌های جلویی، به سمت چپ یا راست می‌چرخند و در زمان حرکت، انگار که شبیه به خرچنگ‌ها راه می‌روند! البته این قابلیت یا اگر ساده‌تر بگوییم، مانوور، فقط در سرعت‌های زیر 25 کیلومتر بر ساعت قابل انجام است و اگر سرعت خودرو از این محدوده بیشتر شود، چرخ‌های عقبی به آرامی تغییر جهت می‌دهند و به موقعیت ثابت خود برمی‌گردند.

مشخصات فنی و قیمت هامر EV SUV 2024

شاسی بلند برقی هامر مدل 2024

خودرو شاسی بلند برقی هامر در چهار تریم مختلف راهی بازار شده است. هامر برقی SUV در تریم‌های EV2 و EV2x از دو موتور الکتریکی مجزا در محورهای جلو و عقبی بهره می‌برد که در حالت کلی، 625 اسب بخار قدرت و 10 هزار نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کنند.

شاسی بلند برقی هامر مدل 2024

اما در تریم‌های EV3x و ادیشن وان (EV Edition One)، یک موتور دیگر به این مجموعه اضافه می‌شود و اعداد توان به 830 اسب بخار قدرت و 15640 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کنند.

شاسی بلند برقی هامر مدل 2024

خودرو Hummer EV SUV 2024

این غول 4 تنی به لطف سه موتور الکتریکی، می‌تواند در عرض 3.5 ثانیه، از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین پکیج باتری‌های 200 کیلو وات ساعتی اینجا هستند تا به همراه 18 دوربین نظارتی، رینگ‌های آفرود 18 اینچی و لاستیک‌های 35 اینچی، قفل دیفرانسیل و 5 حالت رانندگی، بهترین تجربه را در سفرهای آفرودی و شهری به خریداران هدیه دهند.

خودرو Hummer EV SUV 2024

سیستم تعلیق بادی فعال با قابلیت تنظیم ارتفاع

همچنین تریم‌های استاندارد از معماری برق 400 ولت DC بهره می‌برند که این معماری در نسخه‌های EV3x و EV Edition 1 به 800 ولت DC تغییر می‌کند. به علاوه «سیستم تعلیق بادی فعال» یا همان «ایر اکتیو» هم برای تریم‌های پرچمدار شاسی بلند برقی هامر در نظر گرفته شده است که می‌تواند فاصله کف خودرو از سطح زمین را به 45 سانتی متر افزایش دهد.

خودرو Hummer EV SUV 2024

همچنین در تبلیغات جدید شاسی بلند برقی هامر با حضور لبرون جیمز، یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این خودرو با نام «لانچ کنترل» هم به نمایش گذاشته شد. این قابلیت که با نام “WTF” هم شناخته می‌شود، هامر EV SUV 2024 را به یک موشک زمین به زمین تبدیل می‌کند. با فعال کردن آن، ابتدا ارتفاع سیستم تعلیق خودرو 5 سانتی متر کاهش می‌یابد، سپس صندلی راننده می‌لرزد و تمام اجزای الکترونیکی به ماکزیمم توان خود می‌روند.

خودرو Hummer EV SUV 2024

حالا راننده باید پدال گاز و ترمز را ته انتها فشار دهد و در یک لحظه، ترمز را رها کند؛ حالا شاسی بلند برقی هامر مثل یک موشک پرتاب می‌شود و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.‌ در پایان کار به قیمت شاسی بلند برقی هامر می‌رسیم که بسته به تریم انتخابی، بین 79 تا 105 هزار دلار متغیر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*