پیکاپ جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024

جی ام سی سیرا Denali Edition One 2024 معرفی شد؛ یار برقی هامر و سیلورادو + ویدیو

جی ام سی سیرا دنالی ادیشن وان مدل 2024 یک پیکاپ تمام الکتریکی با ابعاد فول سایز و دو کابین است که واقعا نمی‌توانید در سراسر آن، حتی یک نقص پیدا کنید، پس پیش به سوی 2024 GMC Sierra EV Denali Edition One !

خانواده‌ی پیکاپ‌های برقی شرکت GMC ، اکنون کامل‌تر از همیشه شده و میزبان یک عضو جدید، پرقدرت و لاکچری دیگر است که واقعا دست کمی از جی ام سی هامر و سیلورادو برقی ندارد. در ادامه با مشخصات فنی و ویژگی‌های جذاب پیکاپ GMC سیرا برقی مدل 2024 دنالی همراه خواهیم بود. به علاوه بد نیست بدانید که عبارت «دنالی»، نام یک رشته کوه در آلاسکا است. با تماشای ویدیو رونمایی از این غول برقی، به سراغ بخش های فنی می‌رویم (نرم افزارهای تغییر آی پی یا افزونه های مرورگر شاید مانع باز شدن ویدیو باشند).

وانت الکتریکی جی ام سی سیرا دنالی ادیشن وان 2024

همانطور که از ظاهر درشت این خودرو پیداست، شما با یک پیکاپ فول سایز طرف هستید که ابعاد قسمت بار آن به تنهایی برابر با 181 سانتی متر خواهد بود. این فضا برای شما کافی نیست؟ البته که می‌توانید فضای کابین را هم به قسمت بار اضافه کنید. با برداشتن «مید گیت» (midgate) یا همان حائل میان کابین و قسمت بار، ردیف دوم صندلی‌ها هم در اختیار شما خواهد بود و اکنون طول فضای بار به 2.74 متر خواهد رسید. در تصویر زیر می‌توانید این کار را مشاهده کنید.

وانت GMC Sierra Denali Edition One 2024

این عدد هم شما را راضی نمی‌کند؟ «درب قسمت بار» در خودروهای GMC از سال 2019 با شاهکاری به نام «تیل گیت» (Tailgate) تعویض شده است. این درب، امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید کارکرد آن را در ویدیو زیر تماشا کنید.

با باز کردن «درب تیل گیت»، فضای بار در پیکاپ الکتریکی جی ام سی سیرا دنالی ادیشن یک 2024 به 3.35 متر افزایش پیدا می‌کند.

وانت GMC Sierra Denali Edition One 2024

به علاوه باید اشاره کنیم که صندوق جلو یا همان فرانک هم از ظرفیت خوبی برخوردار است و علاوه بر ضد آب بودن، یک فضای دو قسمتی و درگاه برق 120 و 240 ولت AC را هم به شما هدیه می‌دهد.

کابین پیکاپ GMC Sierra Denali Edition One 2024 EV

وانت GMC Sierra Denali Edition One 2024

خودروهای GMC که با برچسب دنالی به تولید می‌رسند، همیشه از اتاق مجللی برخوردار بوده‌اند. به علاوه از آن جایی که پیکاپ برقی جی ام سی سیرا دنالی ادیشن وان 2024 روی بدنه‌ی شورلت سیلورادو الکتریکی سوار شده است، می‌توان حدس زد که اتاق این دو خودرو هم شباهت‌های زیادی با هم داشته باشند.

داشبورد چوبی با نوار کرومی و چرم درجه یک، فرمان بزرگ با غربیلک 3 پره و مولتی مدیا 16.8 اینچی با فرمت ایستاده و کلاستر 11 اینچی، مهم‌ترین المان‌های کابین جی ام سی سیرا دنالی ادیشن وان 2024 برقی به حساب می‌آیند. به علاوه یک نمایشگر هد آپ دیسپلی با ابعاد 14 اینچ هم درست روبروی راننده قرار گرفته است و سیستم صوتی بوز (Bose) با 14 اسپیکر هم روی این وانت نصب شده.

پیکاپ جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024

همچنین یک شارژر وایرلس، دو جالیوانی هوشمند، دکمه‌های کنترل سیستم تهویه هوا و کلید انتخاب حالت حرکت هم در زیر همین نمایشگر قرار گرفته‌اند (دکمه چرخان برای انتخاب حالت حرکت یا همان دنده است).

مشخصات فنی و قیمت جی ام سی سیرا Denali Edition One مدل 2024 الکتریکی

پیکاپ جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024

جی ام سی هامر الکتریکی ، موتورهای الکتریکی خود را به جی ام سی سیرا دنالی ادیشن وان 2024 برقی قرض داده تا توان آن در حالت مجموع به 754 اسب بخار قدرت و 1063 نیوتن متر گشتاور برسد. به لطف چنین اعدادی، اکنون وانت برقی جی ام سی سیرا Denali Edition One مدل 2024 برقی می‌تواند در کمتر از 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و توان یدک کشی و حمل بار آن هم برابر با 4.5 و 600 کیلوگرم است. البته این اعداد، حالت استاندار را نشان می‌دهند وگرنه توان این غول برقی، بیشتر از این‌ها خواهد بود!

وانت GMC Sierra Denali Edition One 2024

در مورد ظرفیت باتری‌های جی ام سی سیرا دنالی ادیشن وان 2024 برقی فعلا چیزی نمی‌دانیم اما باز هم انتظار داریم که شاهد باتری‌های سیلورادو با ظرفیت 200 کیلو وات ساعت باشیم. این باتری‌ها در هر بار شارژ می‌توانند جی ام سی سیرا Denali Edition One مدل 2024 برقی را حدود 644 کیلومتر سرپا نگه دارند.

همچنین شارژر فست 350 کیلو وات DC هم اینجاست تا در عرض 10 دقیقه، این وانت EV را برای یک مسافرت 161 کیلومتری آماده کند. بد نیست اشاره کنیم که شارژر معمولی با توان 19.2 کیلو وات AC هم جزو اقلام همراه است.

پیکاپ جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024

همچنین سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب و تعلیق بادی فعال و تطبیقی با نام Air Ride در کنار 5 حالت رانندگی مختلف هم اینجاست تا تمام تنظیمات سیستم تعلیق، موتورها، سفتی فرمان و صدا را با محیط بیرون و مسیر هماهنگ کند.

وانت GMC Sierra Denali Edition One 2024

علاوه بر این موارد، مد های آفرود سنگین با نام «مکس پاور» و «طبیعت گردی معمولی»، حالت یدک کشی یا هل دادن و حالت شخصی هم برای جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024 برقی تعریف شده است. همچنین سیستم رانندگی با یک پدال و سامانه ترمزهای احیا شونده با درجه‌ی بازگردانی متغیر انرژی هم به این پیکاپ تمام الکتریکی اضافه شده‌اند.

پیکاپ جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024

در انتهای کار به قیمت جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024 برقی می‌رسیم که گفته می‌شود قرار است با قیمت 107 هزار دلار روانه بازار شود. البته که این برچسب قیمتی، فوق العاده گران به نظر می‌رسد بنابراین شرکت جی ام سی قول داده است تا در اواسط سال 2025، یک نسخه ارزان‌تر از این محصول را با نام جی ام سی سیرا الویشن (Elevation ) روانه بازار کند که این محصول، در بازه قیمت 50 هزار دلار خواهد بود.

پیکاپ جی ام سی سیرا دنالی ادیشن 2024

در کنار الویشن، منتظر تریم AT4 هم باشید که نسخه‌ی آفرودی و خشن‌تری از جی ام سی سیرا دنالی Edition One مدل 2024 برقی به حساب می‌آید و فعلا از قیمت آن اطلاعی نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اونها جی ام سی سوار میشن و ما هم کی ام سی