روابط عمومی ایرانسل

تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به ایرانسل اعطا شد

تندیس زرین شش ستاره سرامدی روابط عمومی به ایرانسل اعطا شد. Irancell به‌عنوان تنها اپراتور تلفن همراه و با بیشترین امتیاز توانست این تندیس را دریافت کند.

شب ششم اسفند 1401، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار شد و فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی در آن حضور داشتند. این مراسم با قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در سالن اصلی خواجه نصیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما آغاز شد. خانم دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی موسوم به IPRA در پیام خود به این دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران گفت برتری و سرآمدی یکی از موضوع‌های مهم و دغدغه اصلی در روابط عمومی محسوب می‌شود. وی افزود وقتی شما به تعالی، سرآمدی یا برتری فکر می‌کنید، یعنی به‌طور مداوم به طرح جدیدی می‌اندیشید تا خطاها و ضعف‌های خود را پیدا کنید و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای غلبه بر آنها انجام دهید و به بهبود مستمر برسید. خانم آنه گرت آبارزوا تاکید کرد مطمئنم این رویکرد می‌تواند در تبیین و نمایش ظرفیت‌های روابط عمومی تاثیرگذار باشد.

روابط عمومی ایرانسل تندیس سرآمدی را دریافت کرد

ایرانسل توانست بیشترین امتیاز را در بین شرکت‌کنندگان دریافت کند و بر اساس ارزیابی‌های تخصصی که انجام شد، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس زرین شش شتاره سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد. روابط عمومی ایرانسل در این ارزیابی به‌دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR، طبق آرای ممیزان و ارزیابان و با کسب 815 امتیاز و دریافت شش ستاره، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش می‌کند همزمان با پیشبرد اهداف این اپراتور تلفن همراه به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه‌های خود در راستای کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه تحقق ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*