مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک

مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک بر بستر شبکه همراه اول برگزار می‌شود

مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک در اسفند 1401 بر بستر شبکه اپراتور همراه اول برگزار خواهد شد.

با حمایت و همکاری اپراتور همراه اول قرار است دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک و اولین دوره مسابقات ورزش های الکترونیک همراه اول در رشته‌های انتخابی بازی‌های جهانی رومانی و بازی‌های آسیایی چین در اسفندماه برگزار شود.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک

به برندگان این دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی که در سه بازی Efootball ، Fifa و PUBG برگزار خواهد شد، در مجموع بیش از 200 میلیون تومان جایزه اعطا می‌شود. علاقه‌مندان تا روز جمعه 12 اسفند 1401 فرصت دارند تا با مراجعه به سایت elightra.ir/mciesport فرایند ثبت نام را انجام دهند.

مرحله مقدماتی قرار است طی بازه 13 تا 16 اسفند 1401 در دو رشته Efootball2023 و Fifa 2023 به شکل حضوری و مسابقات بازی موبایل PUBG نیز در همین بازه زمانی به شکل آنلاین و تحت نظارت فدراسیون ورزش‌های الکترونیک آسیا برگزار شود. همچنین اختتامیه و مسابقات نهایی هر سه بازی در روزهای 18 و 19 اسفند ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است ورزش‌های الکترونیک (eSports) به‌عنوان یک تورنمنت سازمان یافته محسوب می‌شود که افراد یا تیم‌های چند نفره با استفاده از بازی‌های ویدیویی با یکدیگر رقابت می‌کنند. در حال حاضر ورزش های الکترونیک جزو یکی از رشته‌های ورزشی در دنیا به‌شمار می‌رود و تورنمنت‌های ملی و بین‌المللی معتبری نیز در این حوزه برگزار می‌شود.

با توجه به این‌که در برگزاری مسابقات آنلاین پارامترهای اینترنت شامل پایداری، سرعت و پینگ بسیار حائز اهمیت است، اپراتور همراه اول با داشتن شبکه‌ای امن، گسترده و پایدار، بستری مناسب را برای برگزاری این مسابقات فراهم کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*