مرسدس بنز G کلاس پیکاپ

مرسدس بنز G کلاس پیکاپ، آفرودر لوکس و گران قیمت آلمانی به میدان آمد

مرسدس بنز G کلاس پیکاپ توسط شرکت تیونینگ Pit26 معرفی شد. در ادامه با این آفرودر لوکس و گران قیمت آلمانی آشنا خواهیم شد.

مرسدس G63 به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندها در جهان شناخته می‌شود که از توانایی‌های بسیار خوبی برای طبیعت‌گردی و رانندگی آفرود نیز بهره می‌برد. این شاسی بلند به یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 577 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو ظرف مدت 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسید و به ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 14 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

مشخصات مرسدس بنز G کلاس پیکاپ

مرسدس بنز G کلاس پیکاپ

شرکت مرسدس بنز در حال حاضر برای شاسی بلند G کلاس جدید نسخه پیکاپ در نظر نگرفته و به همین دلیل شرکت‌های تیونینگ نظیر Pit26 دست به کار شده و نسخه ویژه پیکاپ آن را طراحی کردند. این خودرو در نسخه پیکاپ علاوه بر فضای بار، اکنون از فاصله بیشتری از سطح زمین بهره می‌برد و به همین دلیل توانایی‌های آفرودی آن نیز ارتقا پیدا کرده است.

مرسدس بنز G کلاس پیکاپ

فرایند برش‌کاری از پشت اکسل عقب آغاز شده و مهندسان Pit26 توانستند 50 سانتی‌متر فاصله محورها را افزایش دهند. از این رو این خودرو نسبت به نسخه استاندارد خود نیم‌متر کشیده‌تر شده و از رینگ‌های 20 اینچ با لاستیک‌های عاج‌دار TOYO بهره می‌برد که نمای جذابی را به‌وجود آورده است.

mercedes benz g class pickup

ارتفاع مرسدس بنز G کلاس پیکاپ اکنون به کمک سیستم تعلیق جدید و فنرهای بلند Bilstein نسبت به مدل استاندارد خود 22 سانتی‌متر افزایش پیدا کرده است. در همین راستا طراحان پلکان برقی زیر رکاب را نیز در نظر گرفتند تا فرایند سوار و پیاده شدن سرنشینان آسان شود. البته تجهیزات اصلی این خودرو نظیر پیشرانه و ترمزهای این خودرو مشابه نسخه استاندارد است، اما امکان سفارش ترمزهای تقویت‌شده نیز وجود دارد.

مرسدس بنز G کلاس پیکاپ

شرکت تیونینگ Pit26 برای G کلاس پیکاپ قیمت پایه 385 هزار دلار را در نظر گرفته است و قصد دارد مدل‌های ویژه شخصی‌سازی شده را با قیمت بیشتر به‌زودی رونمایی کند. گفتنی است قیمت پایه نسخه استاندارد این خودرو حدود 180 هزار دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*