جک و هواوی

اتحاد جک و هواوی برای تولید خودرو؛ خروجی غول های چینی چه خواهد شد؟

جک و هواوی برای تولید خودرو متحد شدند. این دو شرکت چینی برای گسترش فعالیت خود قصد دارند یک پارک صنعتی ویژه را احداث کنند.

شرکت هواوی برای ورود به صنعت خودرو برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و در همین راستا با شرکت جک که به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان چین شناخته می‌شود متحد شده است. این دو به‌زودی یک پارک صنعتی به مساحت 510 هزار متر مربع را در شهر Hefei چین احداث خواهند تا بتوانند خودروهای جدیدی را تولید و به بازار عرضه کنند.

جزئیات اتحاد جک و هواوی برای تولید خودرو

در همین راستا یو چنگدونگ، مدیر عامل هواوی اعلام کرد این شرکت بزرگ فعال در حوزه فناوری طی همکاری با شرکت جک قصد دارد فرایندهای تولید و فروش خودروهای خود را گسترش دهد. همچنین لین شی، دبیرکل وسایل نقلیه متصل هوشمند در انجمن فنی چین و اروپا نیز اعلام کرد شرکت هواوی برای ساخت کارخانه اقدام کرده که نشان می‌دهد این برند قصد دارد سهم زیادی از تجارت خودروهای هوشمند چینی را به خود اختصاص دهد.

جک و هواوی

خبرها حاکی از آن است که هواوی در گذشته نیز با جک موتورز همکاری مناسبی داشته و اکنون طی همکاری جدید با این خودروساز قصد دارد نسل جدید و پیشرفته پلتفرم خودروهای برقی هوشمند را با قطعات خود طراحی و تولید کند.

گفتننی است شرکت هواوی هم‌اکنون برای بسیاری از خودروسازان چینی قطعات و سیستم‌های پیشرفته خودرو را تولید می‌کند و به‌تازگی نیز مجموعه کاملی از فناوری خودروهای هوشمند را تحت عنوان Huawei Inside به آنها عرضه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*