آیفون 14 پرو هدیه لیونل مسی

آیفون 14 پرو با طلای 24 عیار: هدیه لیونل مسی به بازیکنان تیم ملی آرژانتین

به‌مناسبت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر، لیونل مسی به هر کدام از اعضای تیم، یک آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro مزین به طلای 24 عیار هدیه داد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین به‌پاس قدردانی از یارانش در راه فتح جام جهانی فوتبال، دست به جیب شد. لیونل مسی 35 دستگاه آیفون 14 پرو طلایی از شرکت iDesign Gold خریداری کرد و به هم‌تیمی‌هایش هدیه داد.

آرژانتین در فینال مهیج جام جهانی 2022 قطر، با شکست فرانسه در ضربات پنالتی، برای سومین بار به مقام قهرمانی رسید. این شاید آخرین فرصت مسی برای پر کردن یک جای خالی بزرگ در ویترین افتخاراتش بود؛ کسی که به باور بسیاری از اهالی فوتبال، بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ است. او به‌عنوان بهترین بازیکن این جام هم انتخاب شد.

روی هر یک از این آیفون‌‎های مزین به طلای 24 عیار؛ نشان تیم ملی آرژانتین، شماره و نام بازیکن درج شده است. قیمت هر دستگاه آیفون 14 پرو طلایی iDesign Gold، از 4800 دلار به بالاست. پس با یک حساب سرانگشتی، می‌توان گفت که سفارش این تعداد آیفون لوکس، بیش از 160 هزار دلار برای مسی هزینه برداشت.

بن لیونز، مالک آیدیزاین گلد، شخصا تعدادی از آیفون‌های سفارشی را به مسی تحویل داد. این شرکت، پیش‌تر نیز برای برخی دیگر از بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال، از جمله ستارگان PSG، کیلین امباپه و نیمار، گوشی‌های آیفون طلایی ساخته بود. البته چند طرح و جنس دیگر هم دارد؛ مانند پلاتینیومی و چرمی که مشتریان می‌توانند متناسب با سلیقه خود، سفارش دهند.