واردات گوشی های شیائومی

پشتیبانی نرم افزاری برای این گوشی‌های محبوب ردمی برای همیشه تمام شد

لیست جدیدی که همین حالا منتشر شد نشان می‌دهد کاربران این گوشی های محبوب ردمی در جهان و کشورمان باید با پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌شان خداحافظی کنند. در این لیست برخی از پرفروش‌ترین گوشی‌های ایران دیده می‌شوند.

شیائومی امروز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد به پشتیبانی نرم افزاری از چندین گوشی ردمی پایان می‌دهد. نکته قابل توجه درباره این لیست، این است که برخی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند چینی در این لیست حاضر هستند و از سویی دیگر، برخی از قدیمی‌ترهای شیائومی همچنان آپدیت دریافت خواهند کرد.

غول چینی دنیای تکنولوژی لیست گوشی های ردمی که دیگر پشتیبانی نرم افزاری دریافت نمی‌کنند را اعلام کرد و یکی از بهترین گوشی‌های تاریخش را به آن اضافه کرد.

خداحافظی ردمی نوت ۸ با پشتیبانی نرم افزاری

خانواده ردمی نوت ۸ شیائومی، در جهان و کشور ایران جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها بودند و همچنان میلیون‌ها نفر در حال استفاده از آن‌ها هستند. حالا شیائومی رسما اعلام کرده ردمی نوت ۸ شیائومی دیگر پشتیبانی نرم افزاری و بروزرسانی دریافت نخواهد کرد. این تنها عضو این خانواده محبوب نیست که باید با پشتیبانی نرم‌افزاری خداحافظی کند و کاربران گوشی‌هایی مانند ردمی نوت ۸ تی و ردمی نوت ۸ ای دوال نیز باید بیخیال دریافت آپدیت شوند. در کنار این مدل‌ها، پشتیبانی ردمی کی ۳۰ 5G شیائومی نیز به پایان رسیده است.

بهترین گوشی های میان رده 2019

تمام گوشی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار شده بودند. گوشی های ردمی کی ۳۰، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو دو آپدیت بزرگ سیستم عامل اندروید را دریافت کردند. با این حال ردمی ۸ ای شیائومی در زمان پشتیبانی نرم افزاری اش تنها یک بروزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت کرد.

از میان تمام این مدل‌ها، احتمالا ردمی نوت ۸ و خبر پایان انتشار بروزرسانی‌هایش، شاید مهم‌ترین مورد باشد. این گوشی توانست با قیمت مناسب، دوربین قابل قبول، طراحی زیبا و … در بازار ایران خودنمایی کند و به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها تبدیل شود. این مدل اولین گوشی از سری گوشی‌های ردمی شیائومی بود که از دوربین اصلی چهارگانه استفاده می‌کرد.

ردمی نوت 8 تی

در کنار این مورد، شاید بتوان گفت ردمی نوت ۸ شیائومی حداقل در بازار ایران، آخرین گوشی واقعا خوش‌قیمت از سری گوشی‌های ردمی نوت بود و باعث شد کاربران زیادی با شیائومی و زیربرند محبوبش ردمی آشنا شوند.

اگر شما هم جزو کاربران گوشی ردمی نوت ۸ هستید، به استفاده از گوشی خود ادامه می‌دهید یا سراغ خرید یک گوشی جدید می‌روید؟ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*