آنر بند 7 NFC

آنر بند 7 NFC با 96 برنامه ورزشی مختلف راهی بازار شد

آنر بند 7 NFC با امکانات پر رنگ و لعابی همچون پشتیبانی از 96 حالت ورزشی و هشدار سطح پایین اکسیژن، معرفی شد.

شرکت Honor از یک دستبند هوشمند جدید، به‌نام Band 7 NFC رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی، یک تاچ اسکرین رنگی 1.47 اینچی از نوع آمولد با لبه‌های خمیده دارد. کمپانی سازنده، واچ فیس‌های پرشماری را هم برای آنر بند 7 NFC تدارک دیده که از طریق اپلیکیشن مربوطه، قابل شخصی‌سازی است. از نامش پیداست که سنسور ان‌اف‌سی هم دارد.

از امکانات سلامت‌سنجی آن، باید به اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون (Sp02)، پایش خودکار خواب و پایش سلامت بانوان اشاره کنیم. همان‌طور که اشاره شد، از 96 حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند. حتی با آنر بند 7 ان‌اف‌سی می‌توانید به‌صورت بلوتوثی، از راه دور عکس بگیرید، پخش موسیقی را کنترل کنید، به یادآورهای تنظیم شده دسترسی داشته باشید و گوشی خود را پیدا کنید.

به‌ادعای آنر، این گجت با یک بار شارژ کامل، تا دو هفته کار می‌کند.  برای شارژ مجدد هم باید از شارژر مغناطیسی استفاده کنید که درون جعبه محصول، وجود دارد.

قیمت آنر بند 7 NFC

فروش این مچ بند هوشمند در چین، از پایان ماه اسفند با قیمت 289 یوان (معادل 42 دلار) آغاز می‌شود.  البته نخستین خریداران، می‌توانند آن را با تخفیف 50 یوانی تهیه کنند. سه رنگ صورتی، سبز و مشکی هم قابل انتخاب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*