تاریخ انتشار بازی کانتر استرایک 2 - Counter Strike 2

بازی کانتر استرایک 2 بالاخره تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد

با گذشت چندین سال از عرضه CS:GO همه انتظار نسخه جدید Counter Strike را می‌کشند. ظاهراً بازی کانتر استرایک 2 تا چند روز دیگر منتشر می‌شود.

کانتر استرایک، جزو بهترین بازی‌های شوتر تاکتیکی است که غیرممکن است دنبال‌کنندگان سفت و سخت بازی‌های ویدئویی شناختی از آن نداشته باشند. آخرین نسخه این فرانچایز، Counter-Strike: Global Offensive بود که در سال 2012 روانه بازار شد. مدتی پس از انتشار این نسخه، زمزمه‌های عرضه نسخه جدید کانتر به‌گوش رسید و طرفداران پر و پا قرص این سری بازی تیراندازی اول‌شخص همچنان مشتاقانه انتظار آن را می‌کشند. حالا بنا به گفته یک خبرنگار، تا کمتر از یک ماه دیگر بازی کانتر استرایک 2 به انتشار می‌رسد!

بازی کانتر استرایک 2، در دست طرفداران تا کمتر از یک ماه دیگر!

تاریخ انتشار بازی کانتر استرایک 2 - Counter Strike 2

بنا به گزارش «ریچارد لوئیس» به‌نقل از منابع خود، در ماه مارس (اسفند تا اوایل فروردین) نسخه بتای Counter Strike 2 در دسترس قرار می‌گیرد. اگر این بتا در ماه مارس به مرحله انتشار نرسد، نهایتاً در همان روز اول آوریل (12 فروردین) منتشر می‌شود. حتی جزئیات لو رفته از درایورهای انویدیا روی گزارش این خبرنگار صحه می‌گذارند؛ دو فایل قابل اجرای جدید رویت شده است که به‌نظر می‌آید با بازی کانتر استرایک 2 ارتباط دارند.

گفته می‌شود که نسخه جدید بازی کانتر با موتور بازی‌سازی سورس 2 توسعه پیدا می‌کند. برخی از ویژگی‌های این نسخه هم مچ‌میکینگ بهبودیافته، تیک ریت 128 مشابه بازی ولورانت و اسکین بازیکنان خواهند بود. با گذشت چندین سال از عرضه آخرین نسخه این سری بازی پرطرفدار، نیاز به نسخه‌ای کاملاً جدید یا آپدیتی جامع و کامل در مقطع کنونی کاملاً حس می‌شود.

لو رفتن فایل تاریخ انتشار بازی کانتر استرایک 2 - Counter Strike 2

البته ‎Gabe Follower، افشاگر اطلاعات مربوط به Counter Strike: Global Offensive می‌گوید که نسخه جدید این سری بازی معروف کمپانی ولو «کانتر استرایک 2» نام نخواهد داشت. بنا به ادعای او، این نسخه جدید تحت عنوان CS:GO Source 2 به عرضه خواهد رسید. حالا فقط باید منتظر ماند و دید که آیا شایعه‌های اخیر به واقعیت تبدیل می‌شوند یا خیر. کمپانی Valve تا زمان نگارش این مطلب رسماً درباره عرضه کانتر استرایک 2 صحبت نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*