نسخه زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس

نسخه زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس رونمایی شدند؛ رنگین‌کمان جذاب اپل

اپل از نسخه زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس رونمایی کرد که از قاب پشتی شیشه‌ای با رنگ زرد کم‌رنگ بهره می برد. آخرین آیفون زردی که اپل عرضه کرد، آیفون ۱۱ بود.

اپل از یک رنگ جدید برای گوشی‌های آیفون رونمایی کرد. پیش از رونمایی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل شایعات زیادی در مورد این رنگ وجود داشت و حتی رندرهایی هم از آن منتشر شده بود، اما تا همین شب گذشته خبری از این مدل نبود. اکنون اپل به یکباره تصمیم گرفته تا نسخه زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس را رونمایی کند. سال گذشته اپل یک رنگ سبز و دو سال پیش نیز یک رنگ بنفش جدید را به گوشی‌هایش افزوده بود.

نسخه زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس

این مدل جدید از یک رنگ زرد کم‌رنگ با پنل پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند که چیزی بین آیفون ۱۱ زرد کم رنگ و آیفون XR زرد عمیق است. فریم آلومینیومی این مدل نیز همرنگ آیفون ۱۱ است، اما با آیفون  XR تفاوت دارد. به‌جز رنگ جدید، هیچ چیزی در این مدل با دیگر مدل‌ها متفاوت نیست.

برخلاف سال گذشته، این رنگ جدید قرار نیست به مدل پرو برود. بلکه به رنگ‌بندی فعلی دو نسخه معمولی و پلاس اضافه می‌شود. بنابراین اکنون این دو مدل در شش رنگ مشکی، سفید، قرمز، آبی، بنفش و زرد به‌فروش می‌رسند.

گوشی iPhone 14 Yellow

اما اپل به‌جز رنگ جدید آیفون‌هایش، از چند قاب سیلیکونی رسمی جدید به رنگ‌های زرد، سبز، آبی و بنفش نیز رونمایی کرده که قیمت آن‌ها ۴۹ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*