جیلی

این 6 خودرو جیلی به زودی وارد ایران خواهند شد + مشخصات فنی، امکانات و عکس

6 خودرو جیلی شامل مونجارو، پریفیس، امگرند، کول پری پلاس، بین ری و جی ایکس 3 پرو به شکل وارداتی به زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است واردکنندگان برای واردات 6 خودرو جیلی شامل مونجارو، پریفیس، امگرند، کول پری پلاس، بین ری و GX3 پرو فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این خودروها به زودی وارد ایران خواهند شد. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این خودروهای جیلی برای بازار ایران آشنا کنیم.

معرفی خودروهای وارداتی جیلی برای ایران

جیلی جی ایکس 3 پرو – GX3 PRO

جیلی جی ایکس 3 پرو

جیلی GX3 PRO از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 109 اسب بخار و گشتاور 149 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گفتنی است شرکت خودروسازان بم نیز طرح مونتاژ نسخه اتوماتیک این خودرو را در دستور کار قرار داده که نسخه اتوماتیک نسبت به نسخه دستی وارداتی از امکانات بیشتری برخوردار خواهد بود.

جیلی

جیلی جی ایکس 3 پرو از امکانات مهمی چون سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، دو کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل، تریم چرم و پارچه صندلی‌ها، فرمان دی کات با روکش چرمی، اتولایت، مولتی مدیا لمسی همراه با دوربین عقب، ترمزهای ABS و EBD، سانروف و سامانه کنترل پایداری بهره می‌برد.

جیلی کول ری پلاس – COOLRAY PLUS

جیلی کول ری پلاس

جیلی COOLRAY PLUS به یک موتور 1.5 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 178 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته DCT تر به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

جیلی

از امکانات جیلی کول ری پلاس می‌توان به سنسورهای نور و باران، نورپردازی داخل کابین، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری و کشش، شارژر بی‌سیم، آینه داخلی ضد تابش نور، اتوپارک، کلاستر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرمکن و سردکن، سقف پانورامیک، سیستم کنترل هوشمند نور بالا، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو، دوربین ثبت وقایع، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار وجود اجسام در نقاط کور اشاره کرد.

جیلی بین ری – BINRAY

جیلی بین ری

جیلی BINRAY به یک موتور 1 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتناور 205 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته DCT تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

geely BINRAY

جیلی بین ری از امکانات متعددی چون سنسورهای نور و باران، نورپردازی داخل کابین، نورپردازی داخل کابین، 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری و کشش، شارژر بی‌سیم، آینه داخلی ضد تابش نور، کلاستر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با گرمکن، سقف پانورامیک، سیستم کنترل هوشمند نور بالا، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار وجود اجسام در نقاط کور بهره می‌برد.

جیلی امگرند – EMGRAND

جیلی امگرند

جیلی EMGRAND به عنوان یک رسدان چینی کلاس C به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 114 اسب بخار و گشتاور 147 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

geely EMGRAND

از امکانات مهم جیلی امگرند می‌توان به سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، دو کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل، تریم چرمی صندلی‌ها، فرمان دی کات با روکش چرمی، اتولایت، مولیت مدیا لمسی همراه با دوربین عقب، مولتی مدیا لمسی همراه با دوربین عقب، سانروف و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

پریفیس – PREFACE

جیلی PREFACE قرار است با موتور 2 لیتری روانه بازار ایران شود. این پیشرانه قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها خواهد رساند.

جیلی پریفیس

نسخه فول پریفیس به امکانات متعددی چون تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، سقف پانورامیک، سقف پانورامیک، جک برقی صندوق عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، صندلی راننده دارای حافظه سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی‌ها اشاره کرد.

geely PREFACE

همچنین این خودرو از امکاناتی بیشتری چون دوربین 360 درجه با حالت نمایش سه بعدی، 9 کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار خروج از خط بهره می‌برد.

مونجارو – MONJARO

جیلی MONJARO به یک موتور 2 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 238 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

جیلی مونجارو

جیلی مونجارو در نسخه فول از امکانات متعددی چون تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، سقف پانورامیک، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای به همراه ترمز پارک برقی و اتوهولد، جک برقی صندوق عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، صندلی راننده دارای مموری سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلیهای ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی‌ها، دوربین 360 درجه با حالت نمایش سه بعدی بهره می‌برد.

Geely Monjaro

این خودرو به امکانات بیشتری چون 9 کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار خروج از خط بهره می‌برد.