شرایط فروش پیکاپ فوتون جی 7

شرایط فروش پیکاپ فوتون جی 7 اتوماتیک و ون وانا ایران خودرو دیزل

شرایط فروش پیکاپ فوتون جی 7 اتوماتیک و ون وانا ایران خودرو دیزل در اسفند 1401 اعلام شد. این خودروها به شکل پیش فروش عرضه می‌شوند.

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد دو محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک و ون وانا را به صورت پیش فروش به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این دو محصول ایران خودرو دیزل را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ فوتون جی 7 اتوماتیک و ون وانا

در این طرح فرایند ثبت نام ون وانا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 22 اسفند و ثبت نام پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 23 اسفند به شکل اینترنتی و فقط از طریق سایت فروش رسمی شرکت به آدرس esale.ikd.ir انجام خواهد شد. گفتنی است ایران خودرو دیزل از روز 20 اسفند طی مراسمی به شکل رسمی فرایند تحویل قدرتمندترین پیکاپ بازار ایران را آغاز کرد.

گفتنی است پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به یک موتور توربوشارژر با فناوری بورگوارد مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 240 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند که چنین ارقامی آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بازار ایران تبدیل می‌کند. این خودرو از گیربکس ZF اتوماتیک 8 دنده، قابلیت دو دیفرانسیل 4WD و زنجیر موتور نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*