چری eQ7

چری eQ7 ، شاسی بلند الکتریکی جدید چینی ها معرفی شد

چری eQ7 به‌عنوان شاسی بلند الکتریکی جدید چینی‌ها به زودی به بازار این کشور عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

چری در راستای توسه خودروهای برقی از eQ7 به‌عنوان جدیدترین شاسی بلند تمام برقی خود پرده برداشت. هرچند این خودرو به‌طور ویژه برای بازار چین توسعه پیدا کرده، اما در آینده احتمال عرضه آن به سایر بازارها نیز وجود دارد. چری قصد دارد شاسی بلند تمام برقی خود را از اواسط سال 2023 با قیمت 21 هزار و 500 تا 28 هزار و 700 دلار به بازار چین عرضه کند.

مشخصات چری eQ7

چری eQ7

با توجه به این‌که چری eQ7 یک خودرو تمام برقی محسوب می‌شود، از این رو فاقد سیستم خنک‌کننده سنتی پیشرانه بوده و در نمای جلوی آن نیز شاهد جلوپنجره‌ای بسته هستیم. این شاسی بلند کوچک دارای 4675 میلی‌متر طول، 1910 میلی‌متر عرض، 1660 میلی‌متر ارتفاع و 2830 میلی‌متر فاصله محوری است.

چری eQ7

برای این خودرو یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت 150 کیلووات در نظر گرفته شده که حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌کند. همچنین نیروی این پیشرانه توسط باتری‌های لیتیوم آهن فسفات تامین خواهد شد.

چری eQ7

این شاسی بلند برقی چری همانند سایر شاسی بلندهای جدید این شرکت از نمایشگر پهن به هم متصل بهره می‌برد. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سانروف پانوراما، پنل شارژر دوگانه موبایل و رینگ‌های 19 اینچی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*