گلکسی S23 Ultra

کالبدشکافی گلکسی اس ۲۳ اولترا، پرچمدار 60 میلیون تومانی سامسونگ!

در این مطلب گجت نیوز می‌توانید ویدئو کالبدشکافی پرچمدار ۶۰ میلیون تومانی کره‌ای‌ها یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید. با ما همراه باشید!

ده سال پیش با ۶۰ میلیون تومان می‌توانستید وارد یک موبایل‌فروشی شوید؛ بیش از پنجاه دستگاه گوشی پرچمدار جدید زیر بغلتان بزنید و خارج شوید اما حالا و اواخر سال ۱۴۰۱ شمسی، با ۶۰ میلیون تومان شاید بتوانید پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا را خریداری کنید!

کالبدشکافی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ

گوشی پرچمدار گلکسی S23 اولترا مانند دیگر گوشی‌های پرچمدار امروزی، به سادگی تعمیر نمی‌شود و همان طور که در ویدئو هم می‌بینید، یک اشتباه ساده می‌تواند باعث از بین رفتن ۶۰ میلیون تومان سرمایه شما شود. البته اگر ویدئوهای مربوط به تعمیر و کالبدشکافی آیفون‌های اپل را دیده باشید می‌دانید گلکسی اس ۲۳ اولترا در مقایسه با رقبای کوپرتینویی‌اش حداقل از دید غیرفنی و ظاهری، پیچیدگی خیلی بالایی ندارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ که نمره تعمیرپذیری آن را بالاتر از رقبایش می‌برد، باتری آن است. باتری پرچمدار قدرتمند سامسونگ مثل گوشی‌های قدیمی توسط کاربر قابل تعویض شدن نیست اما حداقل حالا کار تعمیرکارها برای عوض کردن باتری ساده‌تر شده و شاید هزینه‌های تعویض باتری این مدل کمی پایین بیاید.

در هر حال پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا حالا به لطف باتری جدیدش، تعمیرپذیری بهتری دارد اما همچنان مانند اکثر پرچمدارهای موجود در بازار، باید در انتخاب تعمیرکار آن دقت زیادی داشت.

نظر شما درباره کالبدشکافی و تعمیر این گوشی چیست؟ آیا تعمیرپذیری بالای یک گوشی برای شما یک امتیاز مهم در خرید موبایل محسوب می‌شود؟ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*