کالبدشکافی گلکسی A14 5G سامسونگ

کالبدشکافی گلکسی A14 5G سامسونگ؛ نگاهی به تعمیرپذیرترین گوشی سامسونگ + ویدیو

ویدیویی از کالبدشکافی گلکسی A14 5G سامسونگ منتشر شده که ثابت می‌کند این گوشی را می‌توانیم تعمیرپذیرترین گوشی سامسونگ بنامیم.

گلکسی A14 5G، نخستین گوشی اندرویدی سامسونگ است که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. این گوشی طرفداران بسیار زیادی دارد؛ چرا که هم گوشی خود قیمت و هم کاربرپسند است. اکنون کانال یوتیوبی PBKReviews، ویدیویی از کالبدشکافی گلکسی A14 5G سامسونگ را منتشر کرده که نشان می‌دهد با برداشتن قاب پلاستیکی پشتی گوشی، دسترسی به بخش باتری و سایر قطعات آن چقدر برای تعمیرکاران آسان است! این محصول را به‌جرأت می‌توان تعمیرپذیرترین گوشی سامسونگ دانست.

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی A14 5G سامسونگ

یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌های این گوشی نسبت به نسل قبلی، تصمیم به حذف یکی از موانعی است که تعمیرکاران را برای تعمیر نسل قبلی این گوشی به‌دردسر می‌انداخت. در واقع سامسونگ چسب بسیار زیادی که برای نگه داشتن باتری گوشی گلکسی ای ۱۳ استفاده کرده بود را از روی گلکسی ای ۱۴ حذف کرده است. بسیاری از گوشی‌سازها از چسب‌های قوی برای نگهداری باتری گوشی استفاده می‌کنند که این مورد انتقاد بسیاری از کاربران و تعمیرکاران قرار گرفته است؛ چرا که باعث آسیب رساندن به باتری گوشی هنگام خارج کردن آن می‌شود.
اما اکنون سامسونگ در گوشی A14 از یک چسب بسیار ساده با زبانه‌های کششی استفاده کرده است که حالت برچسبی دارند. این ویژگی جدید باعث شده تعویض باتری با یک باتری جدید خیلی آسان شود. بنابراین سامسونگ با یک تصمیم کوچک، تعمیرپذیری گوشی اقتصادی خودش را هم ارتقا بخشیده است. اما علاوه بر چسب باتری، سامسونگ تغییرات دیگری را هم در طراحی داخلی گوشی ای ۱۴ ایجاد کرده است. به‌طور مثال برای تعمیر سنسور دوربین پشتی، دیگر نیازی نیست ماژول به‌طور کامل درآورده شود.

کالبدشکافی گلکسی A14 5G سامسونگ

گرچه برای جایگزینی نمایشگر ۹۰ هرتزی این گوشی شما نیازمند خارج کردن کل قطعات هستید که این می‌تواند نمره منفی برای تعمیرپذیری گوشی باشد. با تمام این تفاسیر، کالبدشکافی گوشی جدید سامسونگ نشان می‌دهد که Galaxy A14 5G گام رو به جلویی در تعمیرپذیری گوشی برداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*