ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس

ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس، نسخه ایرانیزه چری تیگو 3X پلاس در راه است + مشخصات

ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس به عنوان نسخه ایرانیزه چری تیگو 3X پلاس در راه است. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند جدید مدیران خودرو آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که مدیران خودرو قصد دارد ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس را به عنوان نسخه ایرانیزه چری تیگو 3X پلاس یا همان نسخه فیس لیفت ام وی ام ایکس 22 پرو به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا این خودروساز بزرگ بخش خصوصی به‌تازگی مدل‌های اولیه این خودرو را به ایران آورده و قصد دارد آن را بعد از دریافت مجوزهای لازم برای عرضه در بازار ایران تولید کند. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس

ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس

طبق شنیده‌ها، ام وی ام ایکس 33 کراس با یک موتور 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر به بازار ایران عرضه خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 101 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 9 سرعته CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس

این خودرو در نسخه فول از امکاناتی چون تریم چرمی صندلی‌ها، فرمان کمکی برقی، 2 کیسه هوای ایمنی، غربیلک فرمان به صورت چرمی و دی‌کات، سنسور نور، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها، آینه‌های همراه با چراغ راهنما و دارای گرم‌کن، دی‌لایت، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، مانیتور لمسی 9 اینچی با دوربین عقب، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی به همراه اتوهولد، سامانه کنترل پایداری و سانروف بهره می‌برد.

ام‌‌ وی‌ ام X33 کراس

ضمن این‌که تصاویر منتشر شده از ام وی ام X33 کراس نشان می‌دهد این خودرو نسبت به ام وی ام ایکس 22 پرو از امکانات بیشتری چون صندلی برقی راننده، سنسور باران، تیوترهای سیستم صوتی و سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو بهره می‌برد.