بسترن B30

تولید بسترن B30 دوباره در بهمن موتور از سر گرفته شد

بهمن موتور با حل مشکل تامین قطعه، بار دیگر تولید بسترن B30 را از سر گرفت. در ادامه با مشخصات و امکانات بسترن بی 30 آشنا خواهیم شد.

شرکت بهمن موتور مدتی قبل موفق به حل مشکل تامین قطعه بسترن بی 30 شد و با دریافت مجوز استانداردهای 85گانه بار دیگر تولید این سدان اقتصادی بسترن را از سر گرفت. بسترن B30 قرار است در تعداد 2 هزار دستگاه تولید و به‌زودی به بازار عرضه شود.

مشخصات فنی بسترن B30 

بسترن B30 از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلند 16 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

بسترن B30

بسترن بی 30 که طی سال‌های قبل در قالب یک سدان اقتصادی توانست فروش مناسبی را برای بهمن موتور ثبت کند، از امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، تهویه دستی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا و سانروف بهره می‌برد. تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز به‌عنوان رقبای اصلی این خودرو محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*