ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه

فرصت دوباره برای جاماندگان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه در تاریخ 7 و 8 فروردین + جزئیات

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد جاماندگان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانند در تاریخ 7 و 8 فروردین 1402 برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدتی قبل بسیاری از متقاضیان خرید خودروهای داخلی که به‌جای ایجاد حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به نام خود حساب افتتاح کرده بودند، امکان ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را نداشتند و به همین دلیل از وزارت صمت خواستند تا امکان ثبت نام را برای آنها فراهم کند.

در همین راستا امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به خواسته متقاضیان عنوان کرد متاسفانه هم‌اکنون امکان تمدید مهلت افتتاح حساب وکالتی وجود ندارد، اما آن دسته از متقاضیان خرید خودروهای داخلی که از طریق «طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی» به هر دلیلی نتوانستند فرایند ثبت نام را انجام دهند، می‌توانند در پایان بهار و در دور دوم عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه

سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد آن دسته از افرادی که در مهلت تعیین شده به نام سازمان حمایت حساب وکالتی باز کرده بودند، اما نتوانستند فرایند ثبت نام را انجام دهند یا بانک‌ها نام آنها را به‌موقع به سامانه ارسال نکرده بود، مجددا در روزهای 7 و 8 فروردین 1402 می‌توانند فرایند ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*