هواوی واچ التیمیت - Huawei Watch Ultimate

هواوی واچ التیمیت معرفی شد؛ ساعت هوشمند هزار دلاری برای ورزش؟

ساعت مقاوم هواوی واچ التیمیت – Huawei Watch Ultimate معرفی شد. این ساعت هوشمند چینی می‌تواند یک روز در عمق 100 متری آب دوام بیاورد.

غول فناوری چینی هواوی طی رویداد بزرگ اخیرش از جدیدترین ساعت پرچمدار خود با نام هواوی واچ التیمیت (Huawei Watch Ultimate) پرده برداشت. این ساعت که در رده بالاتری از جی تی 3 پرو قرار دارد، مستحکم‌تر از قبل شده است. حتی با قابلیت غوطه‌ور شدن تا عمق 100 متری آب، برای غواص‌های حرفه‌ای هم کاربرد خواهد داشت.

مشخصات ساعت هوشمند پرچمدار جدید هواوی واچ التیمیت

هواوی واچ التیمیت - Huawei Watch Ultimate

واچ التیمیت مجهز به یک نمایشگر گِرد بزرگ 1.5 اینچی LTPO AMOLED با نرخ تازه‌سازی 1 تا 60 هرتز است. داخل این ساعت هوشمند چینی هم یک باتری 530 میلی‌آمپر ساعتی جا گرفته است. کاربران معمولی با یک بار شارژ می‌توانند تا 14 روز از این ساعت استفاده کنند و کاربران فعال قابلیت استفاده از آن تا 8 روز را خواهند داشت. باتری همچنین با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم Qi طی 60 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود.

هواوی واچ التیمیت - Huawei Watch Ultimate

هواوی برای ساعت Huawei Watch Ultimate قابی از جنس فلز مایع مبتنی بر زیرکونیم در نظر گرفته و ضمناً یکی از بندهای آن با لاستیک نیتریل هیدروژنه‌شده ساخته شده است. در حاشیه‌ها هم سرامیک به‌کار رفته و برای حفاظت از نمایشگر از شیشه یاقوت کبود استفاده شده است. هواوی واچ التیمیت با برخورداری از 16 ساختار مقاوم در برابر آب، توانایی تاب‌آوری در مقابل فشار اعماق آب و غوطه‌وری در عمق 110 متری به‌مدت 24 ساعت را دارد. در واقع، این ساعت هوشمند به گواهی‌های ISO 22810 (مقاومت در برابر آب) و EN13319 (تجهیزات غواصی) متکی است.

هواوی واچ التیمیت - Huawei Watch Ultimate

محصول جدید هواوی از سنسورهای مرسوم ضربان قلب، اکسیژن خون و ECG برای نمایش مولفه‌های سلامت کاربر بهره می‌برد. ضمن این، دارای حالتی تحت عنوان Expedition مختص به کاربرانی است که زمان زیادی را در فضای بیرون از خانه می‌گذرانند. در این حالت، با استفاده از موقعیت‌یابی GNSS پنج سیستم دو فرکانس، همیشه امکان ترسیم دقیق نقشه وجود خواهد داشت تا کاربر بتواند بر پایه آن در مسیر خود نقاطی را مشخص کند. قابلیت پایش اکسیژن خون هم در ارتفاعات بالا کلیدی ظاهر می‌شود.

ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate

هواوی واچ التیمیت از 3 آوریل (14 فروردین) در بریتانیا و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند در دو نسخه ارائه می‌شود که یکی Expedition Black با بند لاستیکی و دیگری Voyage Blue با بند ظریف فلزی است. هرچند قیمت این گجت در بازار جهانی مشخص نشده، در حال حاضر از قیمت آن در چین مطلع شده‌ایم. نسخه Expedition Black با قیمت 5999 یوان (معادل 880 دلار) و نسخه Voyage Blue با قیمت 6999 یوان (معادل 1025 دلار) عرضه خواهد شد.

هواوی Watch Ultimate ، اولین ساعت هوشمند جهان با قابلیت تماس ماهواره‌ای

ویژگی چشمگیر دیگر ساعت هوشمند جدید هواوی، برخورداری از تماس ماهواره‌ای است. در واقع التیمیت اولین ساعت هوشمند دنیا با قابلیت تماس ماهواره‌ای بر شمرده می‌شود و در راستای این کار، از سیستم SMS ماهواره‌ای دو طرفه Beidou بهره می‌برد. دکمه‌ای مختص به این قابلیت در گوشه چپ سمت بالای این ساعت هوشمند چینی قرار دارد که با ضربه روی آن و فشار به‌مدت 3 ثانیه امکان ارسال پیام ماهواره‌ای مهیا می‌شود.

هواوی واچ التیمیت برای فراهم‌سازی زمینه انتقال سیگنال در فضای کوچک از چندین المان کمک می‌گیرد. از جمله این المان‌ها می‌توان به یک ماژول فرکانس رادیو مینیاتوری، سیستم آنتن داخلی و قاب با فناوری قالب‌گیری نانو اشاره کرد. هواوی با فرایند فلزپوشانی سرامیک، حاشیه و فریم فلزی وسط را برای تشکیل آنتن به همدیگر متصل کرده است تا انتقال سریع‌تر و پایدارتر سیگنال ممکن شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*