تبلت هواوی میت پد 11 اینچی ۲۰۲۳ با اسنپدراگون 870 و قیمت رقابتی معرفی شد

هواوی امروز در کنار دیگر محصولات جذابش، از یک تبلت قدرتمند هم رونمایی کرد. تبلت هواوی میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳، جدیدترین تبلت غول چینی دنیای فناوری است که با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ به جنگ رقبا می‌رود.

در جریان رویداد امشب هواوی و در کنار معرفی گوشی‌های سری پی ۶۰، این شرکت از جدیدترین تبلت خود نیز رونمایی کرد. میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳، محصول جدید این برند است که به‌سادگی می‌تواند یکی از پریمیوم‌ترین تبلت‌های امسال لقب بگیرد. با معرفی جدیدترین محصول هواوی همراه گجت نیوز باشید.

مشخصات فنی و ویژگی‌های تبلت میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳ هواوی

در ابتدا باید کمی طرفداران هواوی را ناامید کنیم. در این تبلت خبری از نمایشگر امولد نیست و این شرکت به استفاده از یک پنل ۱۱ اینچی از نوع ال سی دی بسنده کرده است. با وجود نوع پنل، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌تواند برای اکثر کاربران ایده‌آل باشد. نسبت نمایشگر این مدل ۱۶ در ۱۰ و تراکم پیکسلی‌اش هم ۲۷۵ PPI است.

میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳

برای راحتی بیشتر کاربران، تبلت جدید هواوی با دو نوع نمایشگر راهی بازار می‌شود؛ یکی با روکش مات و دیگری با روکش معمولی. نسخه مات با قربانی کردن کنتراست طبیعی تصویر، تجربه‌ای کاغذمانند به کاربران ارائه می‌کند. در کنار این مورد، نسخه مات برای استفاده زیر نور خورشید بهتر بوده و پشتیبانی از تجربه استفاده از استایلوس در آن در مقایسه با نسخه معمولی، جذاب‌تر است.

هر چند در بحث نمایشگر شاید این تبلت به اپل و سامسونگ نرسد، اما از نظر پردازشی، می‌تواند یکی از بهترین تبلت‌های بازار باشد. با وجود تراشه پرچمدار ولی قدیمی اسنپدراگون ۸۷۰، کاربران می‌توانند تجربه‌ای روان از بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقشان داشته باشند.

سیستم عامل و دیگر ویژگی‌ها

حالا که صحبت از بازی‌ها و برنامه‌ها شد، بهتر است بدانید در این تبلت خبری از سیستم عامل اندروید نیست و همان‌طور که انتظار داشتید، هواوی در میت پد ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۳، از سیستم عامل اختصاصی خودش یعنی هارمونی استفاده کرده است. این مدل با هارمونی او اس ۳.۱ راهی بازار می‌شود و در آینده آپدیت‌های زیادی دریافت خواهد کرد.

میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳

باتری این مدل نیز ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی است که برای تبلت‌هایی در این اندازه، کافی به‌نظر می‌رسد. هواوی جدیدترین تبلت خود را به سیستم شارژ سریع با سیم ۲۲.۵ واتی مجهز کرده است.

تبلت Mate Pad جدید هواوی به ۴ اسپیکر مجهز شده است. این اسپیکرها از ویژگی Huawei Histen 8.0 بهره می‌برند. این مدل به درگاه یو اس بی تایپ سی، بلوتوث نسخه ۵.۱ و وای فای دو بانده مجهز شده است.

دوربین معمولا برای سازندگان تبلت آخرین اولویت را دارد و هواوی با توجه به این مورد، از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. ضخامت این مدل ۷.۲ میلی‌متر و وزنش ۴۸۰ گرم است.

قیمت تبلت میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳ هواوی

جدیدترین تبلت هواوی فعلا فقط در کشور چین عرضه می‌شود. قیمت نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۳۳۵ دلار است و برای خرید نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم باید ۳۶۵ دلار پرداخت کنید.

نسخه مات این تبلت قیمت بالاتری دارد و مدل ۶ گیگابایتی ۳۹۵ و نسخه ۸ گیگابایتی ۴۴۰ دلار قیمت دارد. این مدل از نظر قیمتی در مقایسه با تبلت‌های هم‌رده اپل و سامسونگ، خوش‌قیمت‌تر به‌نظر می‌رسد، اما کاربران باید با سیستم عامل هارمونی و مشکلات مربوط به سرویس‌های گوگل کنار بیایند.

در صورتی که بخواهید سراغ خرید یک تبلت بروید، آیا میت پد ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۳ جزو انتخاب‌های شماست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*