فضاپیمای بیگانه

پژوهشگر آمریکایی به دنبال بقایای یک فضاپیمای بیگانه در اعماق اقیانوس آرام

یک پژوهشگر آمریکایی با آغاز ماموریتی 1.5 میلیون دلاری قصد دارد بقایای یک فضاپیمای بیگانه را در اعماق اقیانوس آرام کشف کند.

آوی لوب (Avi Loeb)، پژوهشگر دانشگاه هاروارد بر این باور است شهاب سنگی که در سال 2014 بر فراز اقیانوس آرام در نزدیکی پاپوآ گینه نو منفجر شد یک کاوشگر بیگانه بوده و بقایای آن در زیر اعماق آب قرار دارد. در همین راستا این پژوهشگر طی یک ماموریت 1.5 میلیون دلاری قصد دارد به مدت دو هفته کف اقیانوس را با دستگاه‌های ویژه برای کشف تکه‌هایی از فناوری بیگانگان مورد بررسی قرار دهد.

جستجو برای کشف بقایای یک فضاپیمای بیگانه 

 فضاپیمای بیگانه

در آوریل سال 2022 میلادی فرماندهی فضایی آمریکا یا USSPACECOM به صورت رسمی تایید کرد این شهاب سنگ که دارای 45 سانتی‌متر عرض بوده به یک منظومه شمسی دیگری تعلق دارد و به عنوان اولین بازدیدکننده میان‌ستاره‌ای زمین محسوب می‌شود که تا به امروز شناسایی شده است. آوی لوب نیز بر این باور است این تاییدیه فرماندهی فضایی آمریکا باعث شده تا نظریه وی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود.

 فضاپیمای بیگانه

این پژوهشگر آمریکایی طی سال‌های گذشته همواره بر تماس بیگانگان با زمین تاکید داشته و طی این مدت توانسته نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به موجودات بیگانه را به خود جلب کند. وی در سال 2021 نیز کتابی با عنوان «فراز زمینی: اولین نشانه حیات هوشمند فراتر از زمین» را به چاپ رساند و در آن تایید کرد که جرم فضایی Oumuamua بر خلاف باور سایر دانشمندان یک دنباله‌دار یا سیارک نبوده و در واقع به بیگانگان تعلق دارد.

 فضاپیمای بیگانه

لوب به همراه تیم خود قصد دارد کف اقیانوس آرام در نزدیکی منطقه انفجار این شهاب سنگ یعنی در نزدیکی پاپوآ گینه نو را با دستگاه‌های پیشرفته خود برای کشف بقایای آن شهاب سنگ یا فضاپیمای بیگانه مورد بررسی قرار دهد. وی در همین خصوص اعلام کرد شدت انفجار باعث شد تا این فضاپیما به قطعات کوچکی تبدیل شود؛ از این رو هدف ما پیدا کردن تک سنگ بزرگ نبوده و برای پیدا کردن ترکیب آن فقط به چند گرم نیاز داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*