ثبت نام خودروهای داخلی

2 روز فرصت برای ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از فردا 7 فروردین

مهلت ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از فردا 7 فروردین به مدت 2 روز تمدید شد تا جاماندگان بتوانند ثبت نام خود را نهایی کنند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح عرضه خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه را با شرط ایجاد حساب وکالتی به نفع سازمان حمایت و مسدود کردن وجه 100 میلیون تومانی از تاریخ 20 تا 23 اسفند 1401 به اجرا درآورد. متقاضیانی که در این تاریخ فرایند اولیه ثبت نام را انجام داده بودند نیز می‌توانستند از تاریخ 26 اسفند 1401 درخواست خرید خودرو مورد نظر خود را به ثبت برسانند.

پس از آن وزارت صمت برای افرادی که حساب وکالتی به حساب سازمان حمایت باز کرده بودند، اما بانک‌ها در ارائه لیست‌ها اشتباه داشتند یا به دلیل ترافیک سنگین سامانه نتوانستند فرایند ثبت نام را انجام دهند، مهلت ثبت نام را تا 29 اسفندماه تمدید کرد؛ اما با این وجود تعداد زیادی از متقاضیان هنوز نتوانستند ثبت نام خود را نهایی کنند.

تمدید مهلت ثبت نام خودروهای داخلی تا 8 فروردین

در همین راستا وزارت صمت برای آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیلی نتوانستند با وجود داشتن حساب وکالتی و 100 میلیون وجه مسدود شده در حساب خود فرایند ثبت نام را نهایی کنند، اکنون اعلام کرد از روز دوشنبه 7 فروردین ماه به مدت دو روز تا روز سه شنبه 8 فروردین 1402 بار دیگر سامانه برای انجام ثبت نام فعال خواهد شد و جاماندگان می‌توانند برای خودرو مورد نظر خود درخواست خرید را ثبت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*