آپدیت One UI 5.1 برای گوشی گلکسی A14 5G

آپدیت One UI 5.1 برای گوشی میانرده و محبوب سامسونگ منتشر شد

سامسونگ آپدیت One UI 5.1 را برای گوشی میانرده و محبوب گلکسی A14 5G خودش منتشر کرد. این بروزرسانی چه قابلیت‌های جدیدی را به گوشی شما اضافه می‌کند؟

جدیدترین رابط کاربری سامسونگ، آپدیت One UI 5.1 با شماره نسخه A146BXXU1BWC3 برای گوشی میانرده و محبوب گلکسی A14 5G سامسونگ منتشر شد که امکانات جدید و پایداری بهتر را برای این محصول به‌ارمغان میاورد. این آپدیت همچنین با پچ ماه مارس ۲۰۲۳ همراه است و بیش از ۵۰ مشکل امنیتی در گوشی سامسونگ را هم برطرف خواهد کرد.

در حال حاضر این بروزرسانی برای کاربران برخی از کشورهای آسیایی مثل هند و سریلانکا عرضه شده و انتظار می‌رود طی روزهای آینده کاربران دیگر مناطق جهان نیز بتوانند آن را دریافت کنند. اگر می‌خواهید ببینید شما هم در ایران موفق به دریافت این بروزرسانی شده‌اید یا خیر، به صفحه تنظیمات گوشی خود رفته و وارد بخش Software update شوید. اگر این بروزرسانی برای شما ارسال شده باشد، دکمه Download and install روی صفحه به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

قابلیت‌های آپدیت One UI 5.1 برای گوشی گلکسی A14 5G

کاربران گوشی‌های گلکسی ای ۱۴ فایوجی با این بروزرسانی می‌توانند انتظار بهبود عملکرد و کارایی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض روی گوشی خود را داشته باشند. به‌طور مثال اپلیکیشن Gallery عملکرد بهتری در جستجو داشته و امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات تصاویر را آسان‌تر می‌کند. اپلیکیشن Modes and Routines نیز با گزینه‌ها و ویژگی‌های جدید بروزرسانی شده و حالا مواردی مثل استایل فونت، Quick Share، رینگتون و والپیپر را ارائه می‌کند.

آپدیت One UI 5.1 برای گوشی گلکسی A14 5G

مالتی‌تسگینگ (چندوظیفگی یا اجرای چند برنامه در کنار هم) بعد از این بروزرسانی کارآمدتر می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد با کشیدن دو انگشت روی صفحه، بتوانید حالت اسپلیت اسکرین را فعال کرده و دو برنامه را در کنار هم اجرا کنید. گوشی اپلیکیشن‌های پراستفاده شده را برای اجرا در حالت اسپلیت اسکرین پیشنهاد می‌کند که می‌تواند به مالتی‌تسکینگ کارآمدتر کمک کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند پنجره یک اپلیکیشن را با درگ کردن کوچک و بزرگ کنند تا آسان‌تر بین برنامه‌ها جابجا شوند.

گلکسی A14 5G یک گوشی میان‌رده و خوش قیمت با نمایشگر ۶.۶ اینچی، ۹۰ هرتزی و فول اچ‌دی است که از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی پشتی برخوردار است و از یک باتری بزرگ نیرو می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اساتید محترم گجت نیوز اگه سامسونگ برای گوشی مدلهای گلگسی A22 فورجی و فایوجی نسخه جدید اندروید One UI 5.1 را منتشر کرد خواهشا اطلاع رسانی کنید. باسپاس فراوان