فیلم Her

در روزهای باقی مانده تعطیلات، این فیلم های علمی تخیلی را ببینید + ویدیو

تعطیلات نوروز تقریبا به نیمه رسیده اما هنوز فرصت کافی برای فیلم دیدن وجود دارد. در این مطلب می‌توانید معرفی ویدیویی بهترین فیلم های علمی تخیلی که می‌توانید در تعطیلات عید ۱۴۰۲ ببینید را مشاهده کنید.

در روز اول فروردین ماه گجت نیوز بهترین فیلم ها برای دیدن در نوروز ۱۴۰۲ را به شما معرفی کرد. حالا پس از گذشت نیمی از تعطیلات نوروز، نوبت به معرفی فیلم های جدیدی برای دیدن رسیده است.

این بار ما سراغ معرفی فیلم های علمی تخیلی برای دیدن در تعطیلات رفته‌ایم. با توجه به گسترش محبوبیت چت جی پی تی و هوش مصنوعی، بسیاری از کاربران به دیدن فیلم و سریال هایی که به هوش مصنوعی و آینده بشر مربوط است علاقمند شده‌اند.

بهتر است بدانید تمام فیلم‌های این لیست، آینده تاریک بشر را نشان نمی‌‌دهند و برخی از آن‌ها جنبه‌های جذاب آینده را به تصویر می‌کشند. برای مثال فیلم Her با بازی خواکین فینیکس، یک عاشقانه است که در آینده‌ای نامشخص اتفاق می‌افتد و تئودور با بازی جوکر فعلی دنیای سینما، عاشق یک هوش مصنوعی می‌شود.

در کنار این موضوعات، در لیست گجت نیوز فیلم‌هایی با ریشه‌های فلسفی حاضر هستند که به موضوعاتی مانند چیزهایی که می‌توانند ما را از ربات‌ها متمایز کنند می‌پردازند.

شما در تعطیلات نوروز امسال چه فیلم‌هایی را دیده‌اید؟ نظر خود را با گجت‌نیوزی‌ها به اشتراک بگذارید!